Отзывы
Не рекомендую. Більше 5 рекламних смс за день. На питання по годинникам не відповідають.
Доброго дня! Ви завжди можете відмовитися від розсилки, а також отримати відповіди на вси питання за допомогою нашої гарячої лінії 0 800 600 016
Не рекомендую. Опис на google maps
Доброго дня! Нам прикро, що вам не сподобався магазин, проте чекаємо на більш детальну відповідь
Не рекомендую вам. Дружина купила на подарок EDIFICE. Після розпаковки подарку замітив що стрілка хвилинна не співпадає з годинною 30 хв. Після відправки на сервіс знайшли пошкодження корпусу якого не було в природі, відремонтували за кошти . І секундна стрілка не співпадає всеодно . Не перший годинник у мене. Не рекомендую покупки у цьому магазині
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, проте у гарантійному талоні вказані негарантійні випадки, на які безкоштовний ремонт не діє.
Купував у цьому магазині не перший годинник. Поки не було нюансів - все ок. Останній придбав у магазині в Черкасах на подарунок. Годинник продали з дефектом на корпусі. Продавець дав на вибір дві моделі, що мене зацікавили. В одному не працює підсвітка. Обрав інший. Купив у четвер, а у суботу вдома витягнув з коробки, щоб помилуватися ще раз таким гарним G-SHOCK за 19 тисяч перед даруванням, і помітив вм'ятину на корпусі. У понеділок приїхав у магазин - приймати на повернення відмовилися. Аргументи продавців: "Годинник винесли за межі магазину, носили їх, пошкодили, а тепер на свою зарплату я їх назад не візьму". Виходить, продавати завідомо пошкоджений товар - це норма для цього магазину. Щоб скористатися своїм правом на повернення товару - треба, щоб годинник знаходився в магазині усі 14 днів? Тут на сайті гарно написано, що кошти повертаються у день звернення покупця. Але це брехня. Зателефонувавши на гарячу лінію, я дізнався, що цього не може відбутися за жодних умов. Більше з такими недобросовісними продавцями справи мати не хочу і вам не рекомендую. Магазин розрахований на лоха, на що я й попався. Не розумію, чому, на перший погляд, такий серйозний магазин, веде себе зі своїми клієнтами, як якийсь барига, який намагається впарити комусь неліквід.
Доброго дня! По-перше, ми завжди рекомнедуємо покупцям гарно оглядати годинник перед покупкою. По-друге, за правилами нашого магазину перед поверненням коштів, кожен годинник має пройти експертизу у нашому сервісному центрі, після того виноситься рішення про повернення коштів у випадку, якщо годинник не був у користуванні згідно Закону України.
По-третє, це єдиний магазин, де відповідь на відгук покупця починається не з "нам прикро, що так сталося", а з "по-перше..." Визнаю, моя помилка, що не почитав відгуки про магазин перед покупкою. Бо відповідь із так званого "сервісу" була очікувана - своєю відпискою вони підтвердили політику магазину - в усьому винен клієнт. А, можливо, це стратегія власників? Вдалих продажів!)
Доброго дня! Нам прикро, що у вас склалося негативне враження. Ви завжди можете почитати наші позитивні у 97% випадків відгуки на сайті або у Google Maps
Купував годинник Касіо пару тижнів назад. Годинником задоволений, працює відмінно, як і підтримка через вайбер. Дякую за допомогу ????????
Дуже дякуємо за ваш відгук! Раді допомогти
Не раджу користуватися послугами компанії, як і купляти в неї. Купив годинник з водонепроникностю 10 бар. Після купання в озері в годинник попала вода. В сервісному центрі відмовились ремонтувати за гарантією, заявивши що годинник герметичний, і треба менше піддавати його перепадам температур… Не перший годинник в моєму житті, та ще подобної нісенітниці не чув… Звичайно, зараз буде якась умовна відписка:
Доброго дня! Ви не вказали модель годинника. Нам прикро, що сталася така ситуація, проте ми не знаємо усіх обставин, через які сталася ця ситуація. Рекомендуємо виконувати усі правила користуванням годинника
Надісланий промокод на день народження не дійсний.Ншо взагалі було надсилати повідомлення
Доброго дня! Будь ласка, зв'яжіться з нашим оператором за телефоном гарячої лінії 0 800 600 016 та поясніть проблему Можливо, відбулися технічні проблеми.
Не раджу, комплектація не така як у виробника, спілкувались з різними менеджерами і кожен якусь нову історію розказує, але є офіційна комплектація)) короче, не раджу цей сервіс
Доброго дня! Усі комплектуючі деталі, а також годинники доставляються нам від офіційного виробника
Продали несправний годинник (спішить) в мікроцарапинах (його не носили, при освітленні в магазині не помітили) і відмовляються повернути гроші. Недобросовісний продавець, про якого дізнають всі соцмережі, в тому числі друзі блогери в тіктоці та інстаграмі. Вимагаю повернути кошти.
Доброго дня! Ми діємо у рамках законодавства України. У вас є 14 днів для повернення товару, далі годинник передається у сервісний центр на експертизу, а після того приймається рішення з приводу коштів.
Замовила годинник LUMINOX BEAR GRYLLS SURVIVAL. З годинником все гаразд, але фірмовий кейс в комплектації підмінили на кейс з більш дешевої лінійки. Менеджер сказав, що годинник і кейси приходять окремо. Тобто, виробник заявляє одну конкретну комплектацію, а магазин комплектує по своєму, підмінюючи дорогий кейс на більш дешевий. Просто смішно.
Доброго дня! Можливо, ви неправильно зрозуміли менеджера. Ми комплектуємо усі замовленя згідно комплектації виробника
Вирішив здати на гарантійний ремонт годинник із конденсатом на склі, усе уточнили і вирішили робити. Відправили із магазину на сервіс і очікую дзвінка для підтверджень і узгоджень усіх можливих варіантів. Мені одразу почали нагло втирати, що це не гарантійний випадок і взагалі нема гарантійних випадків у їхньому сервісі, або плати, або гуляй. Так як не було часу, то все оплачено і приступили до роботи. За два тижні встигли в приток, але є пошкодження (царапини), так як це «найкращий сервіс», то послали користуватися далі і бути щасливим.
Доброго дня! Нам прикро, що вам не сподобалося наше обслуговування, проте ми дійсно маємо гарантійні та негарантійні випадки. Ремонт може тривати від двох тижнів до трьох місяців, це стандартний термін. Сподіваємося, ви ще довго будете задоволені годинником.
Цілком пристойно. Надали знижку на 5% за останні куплені А/Х АХ2707. Поки працюють. Я не перший раз в Секунді купляю Casio ці, недорогі, золотисті, і постійно їх десь діваю. Двічі за рік точно купляв. І ці покупки чомусь не б'ються в моєму профайлі. Може мені ще яку знижку накинуть? На Casio може, а?
Доброго дня! Ви можете звернутися до наших продавців-консультантів з чеком про раніше придбані годинники, у цьому разі вам нарахуються бонуси на покупку.
Буде подвійний відгук. Не рекомендую даний магазин (ТЦ Проспект, м. Київ) та їх сервісний центр. Зробили покупку годинника на день народження. Годинник за декілька тижнів 2 рази зупинявся і знову починав працювати. Звернулись до магазину для повернення, на що дали відповідь, що справа в батарейці та треба їхати до сервісного центру. Він знаходиться в центрі міста та один на весь Київ. В сервісному центрі після перевірки виявили, що проблема в механізмі та здійснили його заміну. Тобто в новому годиннику з магазину замінили повністю механізм. Ну ок, по гарантії заміна безкоштовна. Ремонт відбувався близько тижня. Після сповіщення про готовність роботи, чоловік ввечері забрав годинник, але вдома помітили, що є подряпина на склі (+ циферблат дещо зміщений + пил маленький під стрілками - але гаразд - то таке - головне подряпина). На наступний ранок чоловік був в сервісному центрі для прояснення ситуації. І тут почалося. Керівник центру, після недовгої дискусії, відповів - "якщо переступили поріг нашого центру після отримання годинника після ремонту, то до побачення". А якби навіть подряпину помітили біля майстра, то все одно таке скло не підлягає поліруванню та його треба замінювати. Запропонували заміну скла за свої (клієнта) кошти. Доводи, що ніхто не хоче створювати проблем (доречі вартість заміни скла 300грн +-) - приберіть подряпину, та і по руках - ніхто не чує. Типу це ми за ніч його подряпали, а може вона і з магазину була, а ви не побачили.. Все стало зрозуміло, як там поставлена "робота", і чоловік покинув сервіс. Легше не витрачати час, кошти, нерви на суперечки за 300грн!!!, та неадекватне ставлення до клієнта. Краще просто обходити магазин і їх сервіс іншою дорогою.. Хотіли подарунок на День народження, а отримали подряпину на склі, кривий циферблат та погані емоції. *Доречі формально - в акті прийому годинника в сервіс, ніякої подряпини на склі вказано не було.
Доброго дня! Ми завжди просимо ретельно перевіряти годинник після ремонту безпосередньо при передачі клієнту. Ви забрали годиннк, тобто не виявили ніяких проблем. Ми не можемо знати як експлуатувався годинник годину після того. Рекомендуємо звернутися на нашу гарячу лінію за телефоном 0 800 600 016
Який розмір циферблату, корпусу?
Доброго дня! Розмір корпусу 35 мм
Замовила один годинник на магазин, продали ) Замовила інший, прийшла дівчата якраз забрали з пошти, купила, і по дорозі додому побачила що він бракований. Чому мене не попередили що я купляю бракований годинник? За годину після покупки я вже була в магазині щоб повернути товар, мені сказали що тільки після сервісного центру, в який я після прочитання відгуків відправляти не хочу. В тому магазині що я купляла (Секунда Тернопіль) дівчата могли не роздивитись так як він тільки приїхав, але чому про цей нюанс не повідомили з іншого магазину і не вказали попередити покупця що годинник бракований. Зробила собі подарунок на день народження називається (
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, що означає "бракований"? А також у вас завжди є можливість оглянути годинник на пошті та зробити повернення, у випадку, якщо вас щось не влаштовує. За правилами магазину - сервісний центр має оглянути годинник і написати експертний висновок, після того проводиться повернення коштів
Було б добре щоб годинник оглядав майстер до того як продавати, тому що дефект добре видно, я його замітила приблизно двадцять хвилин після того як купила, хоч і постійно його роздивлялась-любувалась. На перший погляд його не видно, тому в магазині я б могла і не звернути увагу, так як все нове і не знаєш на що дивитись. Плюс довіра до людей і подумати не могла що може бути не ідеальний. Який саме дефект, можете запитати в продавця, я приїхала в магазин за годину після покупки. Дівчина порадила віддати на сервісний центр, якщо б я не прочитала відгуки поки їхала то може б і відправила. Вважаю що про такі дефекти мають знати продавці та попереджати покупців, і я не маю доказувати що це такий годинник мені продали. Можете також звернутись в магазин де він був до того часу, вони б мали також про цей дефект знати, якщо і вони його не бачили то і я при покупці могла не роздивитись
Доброго дня! У всіх клієнтів завжди є можливість приміряти та роздивитися годинник або відмовитися від покупки. Ви придбали годинник, якщо у вас є зауваження, ми зможемо його прийняти тільки після експертизи сервісного центру
Організація доставки замовлення - жахлива. Замовив годинник через сайт, вказав номер відділення НП. Перетелефонував оператор, уточнив номер відділення й отримувача - наче все ок. Посилка приїздить на інше відділення. В іншому кінці міста. Знову спілкування з ввічливою дівчиною-оператором, переадресовують посилку. І все це повинен сплатити покупець. Серйозно?! цікавий сервіс.
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація. Приносимо наші вибачення через технічні проблеми, проте ми одразу зробили переадресацію за наш рахунок
Організація доставки замовлення - жахлива. Замовив годинник через сайт, вказав номер відділення НП. Перетелефонував оператор, уточнив номер відділення й отримувача - наче все ок. Посилка приїздить на інше відділення. В іншому кінці міста. Знову спілкування з ввічливою дівчиною-оператором, переадресовують посилку. І все це повинен сплатити покупець. Серйозно?! цікавий сервіс.
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація. Приносимо наші вибачення через технічні проблеми, проте ми одразу зробили переадресацію за наш рахунок
Доброго дня, годинник відправили на ремонт Новою поштою у Київ ,на ремонт по гарантії. Передзвонили ,та сказали, що гарантійний талон підробка і відремонтувати по гарантії вони не можуть, тільки за власний рахунок. Ми погодились, ремонтували більше 10 днів. Отримали годинник з іншою проблемою: перша цифра "2" не повна , інші нормальні, такого до ремонту не було. Зателефонували, скинули фото , на що вони відповіли, що так і потрібно було бути))). Як що нас щось не влаштовує, то можемо вислати їм ще раз , вони знімуть деталі, що замінили і повернуть нам назад. Хамське відношення до клієнтів, сервіс ніякий.
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, проте іноді такі випадки з гарантійними талонами, на жаль, трапляються. Ми стараємося вирішувати усі проблеми покупців у найкоротші терміни, наскільки це можливо.
Якщо б можна було поставити мінус 5 за обслуговування продавця -консультанта у магазині,я б поставила!!!!Хамка,якій точно не можна працювати з людьми! Магазин знаходиться у м.Хмельницький,трц Оазис
Доброго дня! Нам прикро, що так сталося. Звернемо увагу на ваш відгук, проте наші консультанти завжди намагаються допомогти у виборі годинника
Максимально не рекомендую цей магазин годинник коштував 13тис. з ним постійна проблема запотівання з середини, з годинником мию тільки руки взяли один раз просушили і сказали що все ок проблема не вирішилась, надалі сушка це вже не гарантійний випадок, а зробити так щоб не запотівав не можуть. Навіщо годинник за 13тис. Якщо в ньому навіть руки помити не можна Якщо надумаєте купувати в цьому магазині купіть краще на аліекспрес що якість що гарантія буде однакова тільки ціна в 100разів дешевша
Доброго дня! Маємо нагадати, що неналежне використання годинника не має ніякого відношення до магзину. Рекомендуємо уважно ознайомитися з правилами використання годинника та умовами гарантійних випадків
Водонепроникність 10АТМ тобто по параметрах в ньому можна купатися, я просто мию руки а годинник потім, купуєте на аліекспрес і продаєте як оригінал, не відповідаєте за свій товар. Який магазин такий і товар В іншому магазині вже все б поремонтували або обміняли, повторю що годинник коштує не 1000грн а 13тис.
У вас одні не гативні відгуки і ви з цим нічого не робити, як взагалі ще люди щось в вас купують я не знаю
Доброго дня! Ви вказуєте недостовірну інформацію. По-перше, в нашому магазині можна знайти виключно оригінальні годинники від виробника, тому що ми є офіційним представником. По-друге, на нашому сайті ви знайдете й багато гарних відгуків. Також ми не рекомендуємо розповсюжувати недостовірну інформацію про підробки і таке інше, або ми будемо змушені звернутися до наших юристів з приводу вирішення цього питання юридичним шляхом в рамках законодавства України.
Доброго дня! Маємо нагадати, що неналежне використання годинника не має ніякого відношення до магзину. Рекомендуємо уважно ознайомитися з правилами використання годинника та умовами гарантійних випадків.
Доброго дня! У нас є й багато гарних відгуків
Тоді поясніть як годинник який коштує великих коштів на якому пише 10АТМ не влагозахиний від простого миття рук На людину з Юристами ви наїхати можете а з годинником нічого не можете зробити. Цих коментарів тут могло б і не бути якби ви відповідали нормально на повідомлення в вайбері і все-таки розібралися в чому проблема вашого продукту.
Доброго дня! Ми старалися максимально роз'яснити суть проблеми.
Так заберіть свій годинник назад або обміняйте на інший якщо ви не можете вирішити проблему і все, а так ви просто кинули мене на гроші і ваша гарантія нічого не варта Я розумію якби це дійсно я не так з ним поводився чи ще щось, це реально проблема з годинником а ви не можете чи не хочете це вирішити
Доброго дня! З приводу цього питання ви можете звернутися зателефоном нашої гарячої лінії 0 800 600 016
очень плохой сервис на позняках
Доброго дня! Обгрунтуйте ваш відгук, будь ласка.