image

Continental

Модель для тебе
Годинник CONTINENTAL 13001-LT157501
  • Стать
  • Версія
  • Тип механізму
  • Матеріал корпусу
  • жіночі
  • Класика
  • кварцевий
  • нержавіюча сталь

1 876 грн

Історія бренду

Історія цього популярного швейцарського годинникового бренду почалася з 1924 року, коли він був вперше представлений швейцарськiй публіці компанією Agon Watch Co.

Засновником компанії Agon Watch Co. зареєструваного бренду CONTINENTAL був пан Роберт Трибольд (Robert Triebold), успішний підприємець і згодом вельмишановний представник Швейцарської годинникової промисловості. Як раз в цей час, світ переживав бум наручних механічних годинників, але успіх бренду CONTINENTAL був обумовлений не тільки тим, що фірмі вдалося налагодити виробництво якісних і  недорогих годинникiв, але також створити розвинену, майже сучасну мережу дистрибуції готових виробів.

Пізніше два його сина, Едді (Eddie) і Отмар (Othmar) Трибольд, побудували компанію по виробництву годинників в Мумпфе, кантоні Ааргау на південних берегах річки Рейн, звернених до Німеччини. У пік свого розвитку фабрика виробляла в рік до 2,5 мільйонів годинникiв і до 5 млн. годинникових механізмів. На ті часи це було досить значною кількістю часових виробів і до кінця 1960-х років на фабриці в Мумпфе працювало понад двісті чоловік, а також багато сотень найманих працівників, які працювали на дому в прилеглих районах. На той момент компанія була найбільшим виробником недорогих штампованих годинникових механізмів Роскопфа (Roskopf).
У 1967 р. компанія змінила свою назву на Economic Swiss-Time Holding (ESTH) і продовжила випускати годинник під такими брендами як Agon, CONTINENTAL, EverSwiss, Buhler та Ferex, а також для багатьох інших годинникових компаній з їх власними марками годинникiв.
В 1971р. Economic Swiss-Time Holding (ESTH) була придбана Societe Suisse pour l’Industrie Horlogerie SA (SSІ), компанією, яка володіла і виробляла такі всесвітньо відомі годинники, як Omega і Tissot (у 1985р. вона була перейменована в Societe de Micro-electronique et d’Horlogerie (SMH), а в 1998 р. – в концерн Swatch Group).

Серед історичних досягнень компанії ESTH неодмінно слід згадати, що саме вона сконструювала у співпраці з Tissot, і представила широкій публіці новий годинниковий механізм «космічного століття» Astrolon, який був вперше використаний в годинниках Tissot Astrolon (IDEA 2001) 1971 року випуску. В цьому механізмі був використаний всього 1 камінь, а більшість інших компонентів, були виготовлені зі спеціального пластику (деякі з деталей були навіть прозорими). Як тепер вважають деякі фахівці, завдяки інноваційному дизайну і технології, швидше за все саме його можна вважати першим кроком у створенні і подальшому розвитку всесвітньо відомих пластикових годинників Swatch, представленi світової громадськості на початку 80-х рр ..

У 1981 р. на тлі складного фінансового періоду для всієї швейцарської годинникової промисловості ESTH була перепродана SSІ. Новий власник, Nimex AG (Швейцарія), згодом перейменував компанію в EVACO SA. Після цього компанія  EVACO SA була продана в 1993 р. компанії Rivoli Group LLC з Об'єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ). Після чого головний офіс компанії переїхав в Мелін, кантоні Ааргау, де він і досі підтримує комерційні і виробничі взаємини з її часовими брендами, як зокрема з брендом CONTINENTAL.

Сьогодні EVACO SA є дочірньою компанією, яка повністю належить Rivoli Group LLC, яка залишається найбільшим дистриб'ютором і роздрібним продавцем ексклюзивних годинників і товарів категорії luxury на Близькому Сході, маючи близько 350 власних роздрібних точок в шести країнах Перської затоки, і акції якої належать всесвітньо відомому суверенного фонду добробуту Dubai Investment Capital (DIC), що є частиною Dubai Holdings, а також світовому лідеру і найбільш високо успішної швейцарської годинникової корпорації Swatch Group.
Враховуючи цей факт немає нічого дивного в тому, що саме годинники під брендом CONTINENTAL є найбільш продаваними швейцарськими годинниками на Близькому Сході по кількості проданих екземплярів, що стало можливим завдяки широкій мережі реалізації допомогою різних дистриб'юторів, а також оптових і роздрібних продавців. Крім того, годинники CONTINENTAL вже давно стали популярними і впізнаваними і на інших континентах.
Воістину неймовірно прозорливим виглядає вибір назви і емблеми марки у вигляді стилізованого глобуса, що символізує відкритість іміджу компанії, доступність її продукції кожній людині з середнім достатком.

Де б ви не знаходилися – в Європі, Азії, Америцi, скрізь маєте можливість зустріти годинник CONTINENTAL – гідний зразок швейцарського якості та європейського дизайну. Такий був і є девіз марки. Така політика виявилася вдалою під час кварцового буму 70-х років, коли позиції CONTINENTAL на світовому ринку не тільки не ослабла, але посилилися. Залишивши в асортименті кілька ліній традиційної механіки, компанія швидко перейшла на випуск недорогих кварцових годинникiв, що прекрасно вписалося в її цінову концепцію.
Однак в середині 90-х динамічно розвинута марка несподівано потрапила в чорну смугу. Нове керівництво затіяло радикальні реорганізації, для початку звільнивши двох головних дизайнерів і трьох провідних менеджерів – фактично весь креативний кістяк компанії, не підшукавши йому гідну заміну. В результаті за півроку "перебудови" асортимент поповнився всього лише на одну і, до речі, не надто вдалою моделлю, в той час як рівень продажів вже розкручених популярних моделей впав у 4 рази. Фірма почала втрачати завойовані за багато років існування позиції.
На щастя, керівництво CONTINENTAL швидко усвідомило помилки і зробив ряд кроків до відродження колишньої слави бренду. По-перше, був набраний кваліфікований штат нових співробітників: дизайнерів, менеджерів, маркетологів з чітким завданням підняти рівень продажів і знову вивести марку в лідери. По-друге, було більш чітко визначено ринок збуту, внаслідок чого свої головні зусилля по просуванню своїх годинникыв бренд CONTINENTAL крім традиційно Близькосхідного регіону, зосередилися на Німеччинi, Греції, Кіпрі, Югославії, а також країнах Східної Європи, Росії та України. Це пояснюється тим, що саме в цих країнах в результаті політико-економічних змін сталося найбільш істотне зростання того класу споживачів, які "ще недостатньо заробляють на справжні діаманти, але фальшиві купувати вже не хочуть" – тобто людей, що бажають мати справжню швейцарську якість механізму і елегантний дизайн за доступними цінами.

Бренд CONTINENTAL – це більше ста моделей наручних годинників, сталевих, позолочених або в двокольоровому виконанні, а також широкий вибір металевих браслетів та шкіряних ремінців.

Особливий інтерес викликає жіноча колекція, де в якості прикрас використані кристали кубічного цирконію. Наявність класичних чоловічих, елегантних дамських і спортивних годинникiв дозволяє марка CONTINENTAL задовольняти смаки самих різних груп споживачів.

Про серйозність намірів спрямованих на зміцнення позицій бренду CONTINENTAL на світовому годинному ринку говорить і те, що EVACO SA вже кілька років поспіль представляє новинки своєї марки на Всесвітній часовий виставці в Базелі (павільйон "Hall of Emotion"). Поруч розташовуються експозиції таких досить популярних в нашій країні марок, як APPELLA і AUGUSTE  REYMOND. На цьому ж поверсі розташувалися амбітні MARTIN BRAUN, LOUIS ERARD, DOXA і багато інших відомих виробникiв годинників зі Швейцарії, Німеччини, Франції.

Працюючи над новим обличчям і стилем марки, фахівці CONTINENTAL прийшли до висновку, що найбільш затребувані зараз в середньому сегменті ринку класичні чоловічі годинники на шкіряних ремінцях і, що особливо важливо, елегантні жіночі годинники з інкрустацією. Визначивши нову стратегію, CONTINENTAL заходився послідовно її виконувати і домігся того, що за останні кілька років рівень продажів годинникiв у різних регіонах світу виріс більш ніж на порядок.

Особливий наголос робиться на постійному оновленні асортименту: зараз на українському ринку представлено більше 100 моделей нових колекцій, відповідає всім вимогам сучасного дизайну.

Колекції годин CONTINENTAL

Classic couples
Jewelry&Chic
Leather Elegance

Стандарти якості бренду

Корпусу:
– нержавіюча сталь (переважно). Підтвердження - напис на задній кришці – “All stainless steel”;
– латунь (переважно жіночі моделі). Підтвердження - напис на задній кришці – “Stainless steel back”)

Браслети/ремінці:
– нержавіюча сталь (переважно);
– латунь;
– шкіра.

Покриття:
– PVD

Механізми:
– швейцарський кварцовий RONDA;
– швейцарські кварцові і механічні ETA.

Скло:
– мінеральне;
– сапфір.

Водозахист:
– 30, 50, 100 метрів.

Країна виробник:
– Швейцарія.

Гарантійні зобов'язання

Усі годинник CONTINENTAL мають міжнародну гарантію – 24 місяці.
Гарантія ТМ «Секунда» - 24 місяці (механізм).
Сервісне обслуговування здійснюється в СЦ за адресою:
м. Київ, вул. Володимирська, 51/53
тел. (044) 590 09 47, (044) 590-09-46

Виробником і дистриб'ютором годин CONTINENTAL :
EVACO SA
Switzerland

Переглянуті товари (0)