Відгуки
Звертались двічі в вашу майстерню з проблемою герметичності годинника та з тим, що безель міг крутитись в обидві сторони, хоча модель годинника передбачає тільки в один бік. Першого разу заплатили 600 гривень, за переклейку на безелі синього покажчика, сам безель крутитись лише в один бік не почав. Як і раніше, крутиться в обидва боки. За що заплатили 600 гривень? Не зрозуміло. Гадали, що майстерня/сервісний центр щось не зрозуміли. Звернулись вдруге, відколи годинник - майстерня повернула непрацюючий годинник. Всередині щось тарабанило, звук був ніби гайка у відрі. Годинник після другого разу перестав йти. З циферблату зникла фірмова емблема корони (годинник Орієнт). Тобто, під час ремонту виймали механізми? Хоча проблемою вказували герметичність. У підсумку маємо заміну робочого механізму на зламаний, при цьому вдруге попросили 4000 тисячі. За що? Незрозуміло знову.
Доброго дня! Для визначення проблеми майстрам іноді потрібно розібрати механізм і перевірити чи немає проблеми в самому механізмі, проте рекомендуємо звернутися на нашу гарячу лінію за більш детальним поясненням за телефоном 0 800 600 016
Сервіс жахливий. По замовленню один роз зателефонували, слухавку не взяла і не перетелефонували, ні написали смс, що потрібно, щоб я перетелефонувала. Я чекала підтвердження замовлення 5 днів! Коли зателефонувала сама, сказали, що вже немає в наявності такого годинника... Як рекламні повідомлення надсилати, так це скільки завгодно. А надіслати повідомлення про статус замовлення це вони не можуть!
Доброго дня! Нам дуже прикро, що так сталося. Ви завжди можете перетелефонувати на нашу гарячу лінію самостійно
Звертались двічі в вашу майстерню з проблемою герметичності годинника та з тим, що безель міг крутитись в обидві сторони, хоча модель годинника передбачає тільки в один бік. Першого разу заплатили 600 гривень, за переклейку на безелі синього покажчика, сам безель крутитись лише в один бік не почав. Як і раніше, крутиться в обидва боки. За що заплатили 600 гривень? Не зрозуміло. Гадали, що майстерня/сервісний центр щось не зрозуміли. Звернулись вдруге, відколи годинник - майстерня повернула непрацюючий годинник. Всередині щось тарабанило, звук був ніби гайка у відрі. Годинник після другого разу перестав йти. З циферблату зникла фірмова емблема корони (годинник Орієнт). Тобто, під час ремонту виймали механізми? Хоча проблемою вказували герметичність. У підсумку маємо заміну робочого механізму на зламаний, при цьому вдруге попросили 4000 тисячі. За що? Незрозуміло знову.
Доброго дня! Річ у тому, що майстрам необхідно зрозуміти причину поломки тієї чи іншої частини годинника, саме тому його могли розібрати. Тонкощі та деталі краще уточнити за телефоном нашої гарячої лінії 0 800 600 016
Можете сделать скидку?
Доброго дня! Звичайно! Слідкуйте за нашими оновленнями на сайті та у соц мережах
Прочитал Ваше старое сообщение. Вы действительно интересный магазин. Говорю Вам что Вы с меня сняли деньги за 2 часов , а прислали одни, а в ответ "можете одни отдать назад , если они Вам не нужны." . У Вас там все в порядке? Пускай суммы и смешные и это всего лишь расходник на передок, но ситуация забавная.
Доброго дня! Вкажіть більш детальну інформацію, будь ласка, ПІБ, телефон, напишіть назву бренду та номер замовлення, ми спробуємо розібратися в ситуації або можете звернутися на нашу гарячу лінію за телефоном 0 800 600 016
Неадекватные операторы.
Доброго дня! Нам прикро, що вам не сподобалася розмова з операторами, можете написати про вашу проблему нам на пошту [email protected]
Купила часы несколько лет назад. Часы классные, но в сентябре 2024 года лопнул ремешок. Как его подобрать ?! Ну конечно я обратилась в онлайн магазин Секунда. Сейчас 25.02.25 !!! И я до сих пор жду ремешок. Организация на уровне фантастики. Я сама не однократно переспрашивала по поводу заказа ( ремешки на двое часов) - всё чего то жду. МАГАЗИН НИ РАЗУ САМ НЕ ПОБЕСПОКОИЛСЯ И НИЧЕГО НЕ НАПИСАЛ , ЗНАЯ ЧТО КЛИЕНТ ЖДЁТ! Ужас . Просто ужас
Доброго дня! Ми намагаємося піклуватися про кожного клієнта, і також чекаємо на ремінці, аби зберегти декілька для вас
Київ. Лавіна молл. Магазин Секунда. Дівчина-продавець Анастасія. Чарівна, привітна, ввічлива та делікатна. З її допомогою та увагою в мене вийшло швидко зробити чудову покупку - годинник Casio. Доречі, вибір більший, ніж в схожих магазинах цього ТРЦ. Під час оформлення документів Анастасія все пояснила, стосовно сервісу, гарантії. Заповнила всі потрібні документи. Лише приємні враження від спілкування.
Дуже вдячні за ваш відгук!
Маю скаргу на роботу сервісного центра!!! Я випадково розбив скло у годинника, в сервісному центрі скло замінили, все оплатив(1000 грн). Потім годинник почав інколи трохи відставати. Відправляю в сервісний центр, рішення таке: в механізм годинника потрапили уламки розбитого скла, тому він відстає. Заплатіть 1500, чтоб почистити уламки!!!! Всі ці уламки мали прибрати при заміні скла, я за заміну гроші заплатив! Виходить, сервісний центр спочатку не доробив роботу, і потім ще й додаткові кошти намагаються стягнути
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, проте заміна скла та видалення уламків або інших зайвих деталей з корпусу - це дві різні послуги. Саме тому вам запропонували дві різні послуги за прайсом
Відвідала магазин у м. Дніпро ТРЦ Караван. Півтора тижні тому замовила ремінець для заміни у годиннику, що придбала раніше. Працівниця допомогла та замовила на сайті Секунда ремінець, взяла контактні дані та обіцяли зателефонувати коли прибуде ремінець. Пройшло вже більше часу, дзвінка не було, я вирішила самостійно звернутись до магазину. Сьогодні 20.02.2025 працював чоловік, який навіть не хотів докласти зусиль, щоб допомогти у вирішенні ситуації. Зацікавленості у взаємодії з клієнтом 0. У ході розмови виявилось, що мої дані загубили, інформацію ніде не зафіксували. Все ж таки ремінець був у магазині, я попросила його замінити. У процесі коли працівник намагався поставити новий ремінець(не дуже задоволено), я помітила що цей ремінець мені не підходить через кріплення ( з цього питання мене консультували раніше в іншому магазині). Коли ми це виявили, працівник звинуватив мене що це я сама винна, бо я ж замовила ремінець. ( Для чого сидять працівники - консультанти тоді мені не зрозуміло). Я пішла з негативними емоціями. Альтернативи мені не запропонували, хоч цей годинник був придбаний у мережі Секунда. На кріплення жоден з працівників не звернув уваги, хоч свій годинник я надавала для консультації. З цим працівником це не є першою невдалою консультацією. Ремінець довелось замінити у конкурентів.
Дякуємо за відгук! Прикро, що вам не сподобався наш сервіс, обов'язково зробимо все найкращим чином, щоб цього більше не повторилося
Я жду ремешки с сентября 2024 года.
Доброго дня, Катерина! Наразі постачання ремінців треба чекати від 3 до 6 місяців, це залежить від виробника
Не пишу негативні коментарі, але тут тотальна несправедливість. 14.02 чоловік купив мені годинник на подарунок, 15.02 як повернулась додому поміряла, завеликий ремінець на мою кисть, поклали в коробку, полежав він так до сьогодні 18.02, поїхали змінити ремінець, але я захотіла іншу модель, меншу, яка мені більше підійшла. Все було нічого до цього моменту. Продавець почала дуже детально оцінювати годинник в рукавичках та заповнювати анкету-експертизу, в якій вказала якісь точки (по відгукам бачу це частий випадок) і царапина. Дуже цікаво. На моїх руках цей годинник побув секунд 15 не більше, бо великий. Перед тим як продати консультант не передивлялась годинник на якісь подряпини та недоліки. На моє питання чому ви так не перевіряєте годинник перед продажем і тим самим не надаєте якісно послуги, консультант запевнила, що послуги надають вони якісно. Авжеж. Питання до вас, я маю носити з собою рукавички, для того щоб перед покупкою передивитись товар на наявність якогось дефекту? Бо це дуже несправедливо, коли ти довіряєш виробнику, купуєш товар, не використовуєш його, і при перевірці цього ж товару продавцем, який його ж тобі і продав, зʼясовується що він подряпаний. Годинник відправили на експертизу. Відгук оновлю, але ми з чоловіком вже змирились з тим що обміну чи повернення коштів не буде.
Доброго дня! Річ у тому, в нашіє мережі є обов'язкова експертиза, яку має пройти виріб при поверненні, якщо годинник відповідає усім вімогам, кошти будуть повернуті.
Придбала годинник 07.03.2025 в ТУ Гулівер. Мені в магазині одразу відрегулювали ремінець. Не одягала його. В понеділок (10.03.2025) одягнула годинник і при денному світлі побачила, що стрілки мають нехарактерні плями. Одразу подумала, що можливо заводський брак. Зняла годинник, склала в коробку, аби не пошкодити його і навіть не мала сумніву, що мені його можуть не замінити, оскільки очевидно, що проблема не з моєї вини. Я не хотіла повернення коштів, не хотіла іншого годинника, хотіла саме такий, але який би мав належний товарний вигляд. 11.03.2025 звернулася до магазину, на що мені повідомили, що поміняти годинник не можуть, бо регулювали мені ремінець і відправили в сервісний центр, щоб мені замінили стрілки. Але я не хочу ремонтувати новий годинник! Я хотіла годинник належної якості! Без недоліків! І вуаля! В сервісному центрі мені сказали, що можуть тільки замінити стрілки і що годинник має сліди носик! Висновок один: магазин не клієнтоорієнтований, продає товар неналежної якості, відмовляється повертати або міняти, посилаючись на недоліки товару, які ж самі і продали. Купивши годинник за 1000$ хочеться носити його із задоволенням, а не на 3-й день покупки бігати по сервісних центрах.
Доброго дня!Нам прикро, що сталася така ситуація, проте існує обов'язкова процедура перевірки годинника. Наш сервісний центр має зробити експертизу та надати висновок, після чого буде прийняте рішення про повернення або обмін годинника.
Все добре загалом) Замовив ввечері два годинники в магазин, щоб обрати, смс одразу прийшло з номером замовлення. На наступний день зателефонували, підтвердили замовлення і пообіцяли ще на наступний день доставити і повідомити про це в смс. До вечора смс так і не дочекався, лише коли написав у підтримку - мені відповіли одразу, що годинники вже чекають. А я чекав весь день на смс...???? В магазині одразу підійшла дівчина, винесла замовлення. Після огляду і вибору одразу допомогла відрегулювати браслет, оформила гарантію. Запропонувала дружині взяти участь у акції з розіграшем годинника???? Все пройшло досить швидко і ввічливо.
Дякуємо за ваш відгук!
Вітаю. мені подпрували сертифікат GiftMall . Хочу витратити в секунді . на сайті Giftmall є ваші сертивікати але можливості оформити чомусь нема . дякую
Доброго дня! Вам потрібно звернутися у центр підтримки GiftMall.
Відпали стрілки у годинника через пів року користування. Не рекомендую даний магазин . У ремонту по гарантії відмовили . Виставили рахунок на 30% вартості годинника. Не рекомендую !!!
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, проте ми завжди попереджаємо про правила користування годинником, а також усі гарантійні випадки прописані у нашому гарантійному талоні. У випадку, якщо ваш годинник зазнав механічних пошкоджень під тиском або після удару, то це не є гарантійним випадком і ремонт відбувається за рахунок клієнта після попередньої експертизи
30.12.24 в торговому центрі Аладін,магазин Секунда придбали годинник Garmin враження про покупку: найгірші просто дуже жахливо, до цього купувала вже три годинники саме тут в продавця Ігоря це був майстер своєї справи, про цю покупку такого не скажу, хочу звернутися, будь ласка якщо керівництво платить працівникам заробітну плату від продажу з годинника який я купила не платіть цим продавцям ні гривні , а годинник коштував 19000 знання нульові тому і премія має відповідати, з тим що я його замовила і він прийшов кілька днів тому інформацію про годинник можна було й прочитати. Це вперше коли святковий настрій зіпсувався після покупки подарунку .Дуже погано
Доброго дня! Нам прикро, що у вас склалося негативне враження, вибачте за незручності. Обов'язково звернемо увагу на цю ситуацію
29 грудня 2024 року ми вирішили завітати до магазину годинників “Секунда” в ТРЦ “Лавіна”. Очікування були досить високими: хотілося отримати професійну консультацію та насолодитися вибором якісного товару. Однак враження, на жаль, залишилися далекими від позитивних. З перших хвилин відчувалося, що консультанти не надто зацікавлені у своїй роботі. Замість того, щоб виявити професійність та гостинність, вони, здавалось, ставилися до нашої присутності як до певного незручного втручання у їхній власний простір. Спілкування було поверхневим, консультація — абиякою, а їхня увага постійно переривалася на внутрішні розмови, які, до того ж, велися російською мовою, хоча ми зверталися виключно українською. Складається враження, що ми випадково потрапили в чужий дім, де були як непрохані гості. Крім того, рівень обізнаності персоналу щодо товару викликає серйозні питання. Наприклад, на наш запит про годинник із водонепроникністю до 30 атмосфер консультантка заявила, що цей показник дорівнює 100. Це демонструє не лише недостатній рівень знань про продукцію, але й створює ризик введення клієнтів в оману. Для людей, які шукають годинники для конкретних умов експлуатації, такі помилки можуть стати критичними. Навіть процес показу годинників виглядав механічно та без зацікавленості допомогти з вибором. Атмосфера була настільки непривітною, що залишалося тільки одне бажання — якнайшвидше піти. Магазин годинників — це не лише про вибір аксесуарів, а й про особливу емоцію, яка супроводжує покупку. У “Секунді” цього дня не було ні професійності, ні гостинності, ні елементарної зацікавленості у клієнті. Щиро сподіваємося, що керівництво магазину зверне увагу на роботу персоналу та рівень їхньої підготовки, адже такі ситуації лише шкодять репутації бренду.
Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація, проте ми обов'язково розберемося у цій проблемі. Дякуємо за відгук.
Сервіс тц «Проспект» вулиця Гната Хоткевича, 1В бажає кращого. На вихідних обслуговувала дівчина (ім’я, на жаль, не знаю) Пасивна агресія, закочування очей, «косі» погляди. Завжди з повагою відношусь до консультантів, поважаю їх роботу. Причин для такої поведінки не було????♀️ Ставили запитання щодо годинника який обрали, просили показати схожі. Через поранення тато гірше чує, на прохання повторити лунала відповідь з явним невдоволенням. Ніколи не писала «негативних» відгуків, але стало дуже неприємно і незрозуміло чому таке відношення. Максимальне небажання працювати з клієнтом. Мінус настрій на вихідні.
Доброго дня! Нам прикро, що у вас склалося негативне враження. Обов'язково спробуємо розібратися у цій ситуації. Дякуємо за відгук.
Купил часы через интернет магазин на этом сайте ,цена не маленькая,доставили быстро ,на этом все плюсы закончились Носились бережно ,но спустя пол года полностью стали !!! Номер заказа 187104 Не рекомендую тут вообще что либо покупать
Доброго дня! Нам прикро, що у вас склаося негативне враження, проте ми завжди раді допомогти. Рекомендуємо звернутися до нашого сервісного центру за телефоном 0 800 600 016. Вірогідно, що треба просто замінити батарейку годинника.
Замовив собі годинник по акції в чорну пятницю, прийшло підтвердження з номером замовлення. На наступний день, я зібрався, їду в магазин у піднесеному настрої за замовленням, мені телефонують і повідомляють, що товар закінчився. Я запитав, можливо привезуть знову такі годинники, на що мені відповіли, що в такому випадку, ціна буде без знижки(. Вважав дану мережу магазинів лідером в Україні, по продажу годинників, але з таким відношенням зрозумів, що дуже сильно помилявся.
Доброго дня! Насправді, вам перетелефонували для того аби повідомити, що годинника не було в наявності. Бо у період знижок з замовленнями можуть відбуватися деякі збої, саме тому замовлення рахується підтвердженим тільки після телефонного дзвівнка оператора
Купували в місті Дніпро, торговому центрі Караван, консультант або менеджер на імʼя Олег відбив усе бажання купувати товар, через свою байдужість, непрофесіоналізм та небажання працювати з клієнтами. Прийміть міри з приводу вашого робітника, жахлива робота. Прошу повідомити про результат роботи з персоналом на ел. адресу.
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Звернемо на це увагу.