Відгуки
Доброго дня, сьогодні була в магазині Секунда м. Черкаси мені потрібно було замінити ремень на часах, вибрали за 825,00 грн. зі знижкою. Ок поменяли все супер дойшло діло до розрахунку ОПА вартість 970,00 грн. Сразу питання ЧОМУ ??????? Відповідь : ми забули змінити ціник, можемо замінити на ваш старий ремень вибачте. Якщо в маркеті трапилась така сітуація викликають админа НО пробивають по акційній ціні, яка на цінику. Тут же просто вибачте , я в шоці !!!!!!!!!!!!! Звічайно я розрахувалась за ремень 970 гривень, в мене не має часу чекати щоб його міняли за ново, в мене є фото акційної ціни та фото оплати. Адміністрація принімайте міри Ви так всіх клієнтів загубите . Лічно я не рекомендую цей магазин !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, вибачте за незручності. Обов'язково звернемо увагу.
Півтора року тому придбав годинник Certina в магазині Секунда. За півтора року вже 4 рази ходив до сервісного центра. За три походи вони вже відрихтували стрілки хронографа, та поміняли весь механізм. За півтора року напевно в сервісі годинник пролежав місяця 2-3. Коли їх забирав з сервісу, то побачив, що стрілки стоять трошки криво, але не звернув на це сильної уваги. Також якість роботи дуже жахлива, бо після заміни механізму не пройшло й неділі, як вже знову прийшлося їхати міняти батарейку і знову рихтувати стрілки. Останній мій похід був нещодавно з проблемою, що час від часу стрілки, які показують час, то відстають, то навпаки спішать. Прийшов, вони його оглянули й кажуть, що тут потрібна буде заміна циферблата. І це не гарантійний випадок, тому що вони вирішили, що ніжки циферблата не можуть самі зламатись та без актів експертизи, чому саме вони зламались. При цьому виставляють мене як споживача як дурня і кажуть, якщо ці ніжки зламані, то годинник не працює, бо того як я їм віддав годинник, він хоча б йшов, хоч і інколи збивався. Тоді вже розмова йшла з директором сервісного центру, але такого поганого відношення до клієнта я вперше побачив. Починаючи з того, що розмова йшла на підвищених тонах, закінчуючи тим, що він мене морально пригнітив перед іншими клієнтами та персоналом. Також він виставляв перед всіма мене як дурня і що я тямлю в законах та приплітав війну до ремонту годинника, як на мене, це дивна поведінка і «дуже» гарна клієнтоорієнтованість. Після такого не буду рекомендувати цей магазин для придбання годинника та подальшого сервісного обслуговування.
Доброго дня. Надаємо відповідь сервісного центру. Перше звернення було 24/04/23 (520 615) з дефектом: Відстають збивається хронограф і дата. Дефект було підтвердженно та проведено заміна механізму. Годинник клієнт забрав 25.04.2023, тобто на наступний день. Наступне звернення 02.04.2024 (535 232) з дефектом: Не правильно показує години і збивався хронограф. При зовнішньому огляді виявлено: глибока вм'ятина на безелі корпуса 6 год., глибока зазубрина на безелі корпуса 5 год., 2 вм'ятини на безелі 9 год., 6 вм'ятин/зчісів на безелі корпуса між 8-9 год., подряпини на склі між 7-10 год., вм'ятина на вушку корпуса 5 год., численні зчіси та подряпини по колу безеля та корпусу годинника. Всі ці пошкодження були продемонстровані клієнту майстром. В процесі технічного огляду встановлено, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил зберігання та користування товаром, які призвели до втрати його споживчих властивостей, а саме: пошкодження (зовнішні або внутрішні), які викликані будь-яким механічним впливом, ударним чи вібраційним навантаженням, застосовуванням зовнішньої сили до частин виробу, відбиті ніжки кріплення циферблата до механізму, в наслідок чого годинник періодично зупиняється. Клієнту озвучили вартість ремонту, після чого він повідомив, що хоче замінити годинник не маючи на це жодних законних підстав, про що йому і повідомив керівник сервісного центру. Йому запропонували зразу видати Акт технічного огляду, але клієнт захотів залишити годинник в сервісі. Акт було написано в той самий день, про що і повідомили клієнта в телефонному режимі, він попросив фото акту відправити на вайбер, його прохання було виконано.
Замовлення №183615. Магазин продає б/у годинник за ціною нового (скинули мені відео з пошкодженнями: по-перше, він вже розпакований, по-друге, на корпусі пошкодження). Не рекомендую даний магазин!
Доброго дня! Насправді, ми не продаємо б.у годинники; про те, що був брак на годиннику продавці повідомили, внаслідок цього ми повернули вам кошти, вибачте за незручності
Нові речі, в тому числі і годинники, продаються в заводському пакуванні з пломбою (в тому чи іншому вигляді). По відео, яке мені було надіслано, були пошкодження: на безелі дві вмятини, на нижній частині подряпини. І як новий годинник, який має бути запакований, опинився в руках продавчині? Годинник було повернуто або він десь стояв на вітрині, але магазин продає його як новий. Доречі, на сайті він знов зʼявився, мабуть той же самий б/у годинник, але за ціною нового, а в повідомленні від продавчині було наступне речення: - Якщо не влаштовує, зробимо Вам повернення коштів. Годинник останній по мережі, немає іншого. Гроші я поки не отримав, придбати в іншому магазині не можу. Тому таке вам «дякую».
Нам прикро, що сталася така ситцація, ми раді, що вдалося вирішити питання
Аферисти не звертайтесь до цих магазинів, нажаль вони є сервісними центрами багатьох брендів і не дай Бог у Вас дійде до сервісного обслуговування, гарантія то щось невідоме та не працююче у них.
Доброго дня! Нам прикро, що у вас склалося негативне враження, проте ми завжди виконуємо усі гарантійні умови.
Купував годинник в ТРЦ «Лавина» місто Київ, за місяць часу зʼявилося запотівання коли приїхав до того ж магазину у відповідь отримав те що я маю їхати в самий центр міста до їхнього сервісного центру, це як я заплатив не малі кошти і маю ще десь їздити з їхньою гарантією, коли сказав чому вони не можуть туди передати відповідь «ми таким не займаємося» Вперше та востаннє купив у них Не раджу взагалі
Доброго дня! Так, дійсно магазин і сервісний центр це два різні об'єкти, саме тому продавці не забов'язані перейматися питанням передачі годинників до сервісного центру. Жодного разу не було притензій з цього приводу.
Тобто купивши годинник в магазині я маю перейматися де знайти ваш сервісний цент та як передати їм годинник? Вперше зтикаюся з таким сервісом, навіть в Польщі коли купував там була можна сказати просто лавка серед ТЦ і все там прийняли зробили і зателефонували коли забрати
Доброго дня! Наш сервісний центр знаходиться на Володимиській, там де й магазин, ви завжди можете зв'язатися з нашим сервісним центром за телефоном 0 800 600 016
Звернувся в сервісний центр для заміни скла, після заміни скла прислали годинник в якому була несправні стрілки, побачив це коли доїхав додому за 80 + км від сервісного центру, не сказав ні слова повернув їх в сподіванні що перероблять без зайвих питань та хочаб вибачаться. Наприкінці маємо наступне, мені ще й рахунок виставили, відмовились нормально обґрунтувати, тільки те ще мені нахабно підсунули акт в якому мене без адекватної причині зняли з гарантії… Таке ставлення до людей які купують не дешеві годинники дуже сильно дивує враховуючи що таких покупців особливо на разі не мільйони, я вважаю що потрібно поважати своїх клієнтів коли працюєш в дорогому сегменті особливо. Зі своєї сторони обовʼязково попереджу всіх своїх знайомих більшість яких є вашими клієнтами які разом зі мною здивовані таким відношенням.
Добрий день! Годинник DIESEL DZ4308 ми отримали 15.02.2024 з розбитим склом та з великою кількістю механічних пошкоджень(вм'ятини та зчіси по безелю, подряпини на вушках,кришці,браслеті,зігнута застібка), відповідно годинник зняли з гарантійного обслуговування(було видано акт) та запропонували платний ремонт. Після заміни скла годинник відправили 20.02.2024. 15.03.2024 ми ще раз отримали цей годинник із зігнутими стрілками, на корпусі годинника було виявлено нові механічні пошкодження, клієнту запропонували платне встановлення, клієнт відмовився. Попередній ремонт це тільки заміна скла. Після попереднього ремонту годинник передали в робочому стані з нормальними стрілками
Будьте готові бути обманутими цим сервісним центром. Зроблять все щоб тільки зняти з себе відповідальність… А головне дуже уважно перечитуйте що саме вам дають підписати з «щірою» посмішкою на обличчі. Тепер повну чуш расказують починаючи з того що механічні подряпини можуть повліяти на те що стрілки внутрі годинника погнулись. Самі себе хоч би почули… Замість того щоб для клієнтів які купують не дешеві годинники а тим паче не перший раз будуть за кожну копійку вам рахунки виставляти. Позор!!! Бажаю що до вас по життя так відносились як ви до людей!!!
Саме так, ви надали годинник з пошкодженнями, від того могли постраждати стрілки. Наголошуємо, що ми завжди виконуємо усі умови сервісного обслуговування наших клієнтів.
На Черную пятницу приобрели часы мужские Atlantic, пока обговаривали заказ, определялись с часами, менеджер по продажам была вежлива и разговорчива. Через три месяца работы часы начали уставать, несколько раз в неделю приходится их подводить и календарь тоже стал отставать. При обращении в отдел продаж отфудболили в сервисный центр и риторика девушки кардинально поменялась. Итог: необходимо часы отсылать в Киев в сервис за свой счет, гарантия на батарейку (если только в ней дело всего три месяца, хотя она должна работать без проблем года три). Но может проблема в другом, тогда все еще печальней. Магазин аферистов, очень жалею, что связалась с этим заведением. Никогда и никому не посоветую, а сама теперь буду тратиться на ремонт часов после трех месяцев работы, причем часы не дешевые, по всей видимости это всего лишь гаражная подделка.
Доброго дня! Хочемо наголосити, що ми є офіційним представником годинників, саме тому підробок або копій у нашому магазині немає. Скоріше за все, потрібна заміна батаейки, проте точно можна буде сказати тільки після діагностики нашого сервісного центру.
Произвели замену механизма!!!! Часы работают исправно!!! Спасибо!!!!
Дуже дякуємо за ваш відгук!
Просто кошмарный магазин!!!!
Доброго дня! Будь ласка, поясніть чому? Що саме не сподобалося?
24.11.2023 Купил часы casio в магазине секунда. На вторую неделю заметил отставание. По гарантии бесплатно заменили батарейку, но к сожалению отставание продолжилось. Отправили по гарантии в сервисный центр. Через пару недель вернули с записью в талоне "ремонт механизма ". Но и это не помогло!( . Отправил снова по гарантии. Вернули через 3 недели, с записью в талоне "тестування " с прикреплённым актом осмотра, мол ваши часы исправны все ок. Но буквально после того как забрал после четвертого "ремонта-тестирования " часы по прежнему отстают!!!!!! Часы эксплуатирую в обычных условиях, в магнитных полях не нахожусь, часы не ронял!!! Как быть в этой ситуации!!! Мне все два года нужно будет так их носить по вашей "гарантии ". Уже нет сил с вами бороться. Часам 3 месяца и три раза были уже в сервисе, какой-то кошмар!!!! По итогу я так понимаю как обычно всех собак повесят на покупателя!!! Или же есть шанс надеяться на вашу честность и порядочность??!!!!!!
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, проте наш сервісний центр зробив все, аби годинник був справний. На жаль, ми не можемо точно знати в яких саме умовах він експлуатується, тому аби визначити нявну проблему, необхідно проводити експертизу
Не светятся в темноте, что очень грустно
Нам прикро, що вам сумно, проте, можливо, саме ця модель не передбачає яскравого сяяня
Самий жахливіший магазин годинників! Мало того що все відвалилось( скло, стрілки, весь циферблат)так це не гарантійний випадок. Нікому не рекомендую цей магазин
Доброго дня! Якщо годинник опинився під механічним ударом абощо, тоді це не може бути гарантійним випадком.
Модель g-shock ga2100 владею ими полтора года начал появляться конденсат, и персонал сервиса и горячей линии обвиняет меня в том что это из за того что я с ними купился в душе, то мне интересно как они должны выдержать 200 метров глубины, просто смешно! И доказывать мне что я с ними хожу в душ опираясь на то что в трудно доступных местах видна грязь и как бы это мыло, то на это я отвечу просто, эти часы побывали в жестких условиях (боевых действиях) и я как смог так и смыл с них грязь. Хамское отношение и просто низкое качество Casio! Сто раз пожалел что связался с этим магазином и этим брендом в целом! G-shock для военной и тактической работы не рекомендую!
Доброго дня! Насправді, спеціалісти сервісного центру намагалися донести інформцію про те, що через перепад температур у душі може з'явитися конденсат, проте нам прикро, що у вас склалося негативне враження.
Сдала заменить батарейку в магазин сети, больше месяца нет никакой информации. Больше месяца менять бабарейку это уж слишком! Концов найти невозможно. Телефон на квитанции не рабочий! Ужасный сервис!!!!!
Доброго дня, Анна. Дякуємо за відгук, ремонт виконується 4-6 тижнів, найближчим часом годинник можна буде забрати у магазині. Вибачте за незручності
На початку вересня, перебуваючи в Києві вдома у відпустці зробив собі подарунок на день народження і купив годинник Casio в вашому магазині в ТРЦ Проспект. Доки вибирав годинник і вирішував купити у вашому магазині чи піти в якийсь інший, продавчиня , будучи зацікавленою, була дуже привітною і консультувала просто на відмінно. Зробила гарну знижку почувши що я військовослужбовець, і намагалась допомогти у всьому. Даний годинник має функцію зʼєднання через блютуз з телефоном. Я скачав програму, але самостійно підʼєднати не зміг. 30 грудня, якраз перебуваючи в місті за станом здоров’я на реабілітації заїхав в цей ТЦ, хотів зробити сину новорічний подарунок, купити годинник і якраз вирішити питання з попередньо купленим. Зайшов в магазин і зустрів цю саму продавчиню що продала мені годинник, попросив допомогти мені в питанні налаштування. Відповідь мене дуже здивувала: - цим ми зараз точно займатись не будемо, скачайте собі інструкцію в інтернеті і зробіть самі, це не важко. На той момент в магазині крім мене з клієнтів нікого не було і вона просто сиділа і не була зайнята якимись справами. Бажання щось купувати відпало миттєво. Невже так важко було приділити трошки уваги і допомогти клієнту який витратив біля 15т у вашому магазині? Чи ваші продавці взагалі не зацікавлені на повторне повернення клієнта?
Доброго дня! Нам прикро, що у вас склалося негативне відчуття після повторного візиту у магазин, проте ми завжди намагаємося допомогти усім клієнтам. Приносимо вибачення за поведінку продавчині, будемо старатися, абі таких ситуацій більше не було
Купував годинник Tissot 2 дні тому. Замовив з доставкою на магазин. Коли годинник приїхав набрав на гарячу лінію і спитав чи можлива знижка, і чи актуальна ціна. Менеджер на гарячій лінії і продавець в магазині сказали що взагалі на ці часи ніколи ніхто не пропонує знижки, і в них гарна ціна. Купив і пішов. Але коли моє було здивування , коли я вирішив завантажити вдома інструкцію з сайту, і виявив на сайті перелік магазинів, теж авторизованих для продажу. І моє було здивування, що у конкурентів ціна на 3000грн менше! Як так можна? Якщо питання в короткострокових відносинах з клієнтом то тоді все сходиться. У мене ПЕРШЕ ставлення до магазину Секунда двозначне. Цікаво як вирішить це питання керівництво.
Доброго дня! Будь ласка, залиште заявку Знайшли дешевше, натиснувши на кнопку під ціною моделі на картці товару і ми постараємося вирішити це питання
Продавці в ТРЦ республіка зовсім не зацікавлені в продажі. Навіть не встали і голови не підняли. Коли до них звернулися просто махнули рукою на вітрину. Жахливе обслуговування.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Будемо мати на увазі. Нам прикро, що у вас склалося таке враження, проте ми завжди стараємося допомогти кожному клієнту
Жахливий сервіс, халатне відношення до клієнтів! Замовляла два годинника які по сайту пишуть «в наявності» по одному годиннику мені подзвонили сказали що немає, по іншого у замовленню ніхто досі не набрав, а служба підтримки каже що ця модель одна на всю сеть магазинов! Не рекомендую тут щось замовляти, я була гарнішої думки за цей магазин!
Крістіна, доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація, проте по другому замовленню ми також вам передзвонили як тільки дізналися статус наявності годинника. Вибачте за незручності, ми завжди стараємося для наших клієнтів.
Купляла годинник у ТРЦ ДАФІ/Дніпро. Продавець Владислав був дуже привітний та вічливий,усе сподобалось,буду рекомендувати!
Дуже дякуємо за ваш відгук! Будемо чекати на вас ще!
Магазин в ТРЦ Оазис в Хмельницькому працює по своєму “особливому” графіку, більше часу закрито ніж відкрито, як таке можливо коли магазин в ТРЦ, за що там платять зарплату тим продавцям яких більше часу немає на роботі ніж є!!!
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація. Ми обов'язково застосуємо відповідні заходи для вирішення цього питання.