Відгуки
Ми є постійними клієнтами вашої мережі, робили покупки не один раз ) Хотіли придбати годинник на подарунок в магазині в м.Києві, ТРЦ Республіка, таке жахливе ставлення консультантів, я ще не зустрічала Незадоволений вираз обличчя , це просто жах! Бажання купити товар , відпадає відразу , хоча товар дуже сподобався
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас сталося таке враження ,але ми завжди стараємося піклуватися про наших клієнтів
Гіршого обслуговування ще не зустрічав. Купили годинники tissot в «Дафі» в Дніпрі. Мало того що нам не змогли вкоротити браслет, типу в нього немає такого тонкого інструменту( хоча там звичайний браслет). Направив нас кудись в ЦУМ. Так він ще так поспішав що навіть не заповнив міжнародну гарантію. Тепер де завгодно тільки не в секунді.
Доброго дня! Нам дуже прикро, що скалася така ситуація, проте ми завжди намагаємося допомогти у вирішенні будь-яких питань з боку клієнтів. Дякуємо за відгук. Ми обов'язово розбиремося в цій ситуації.
13.11.23 Я придбала у магазині мережі Секунда годинник чоловіку на ДР. Але він не підійшов йому за моделлю. При поверненні через 2 дні я ще й помітила, що годинник відстає за часом. Коли прийшла здавати в магазин, повідомила все це продавцю. І тут почалося: вхопившись саме, що годинник відстає!, мені одразу відмовили в поверненні товару, ще й звинуватили, що я його зламала. Керівник магазину, з яким мене звьязала продавець, розмовляв зі мною по хамські та вже з перших хвилин також звинуватив мене (скоріше за все це вироблена тактика в магазині). Сказали, що спочатку перевірять годинник у сервісі, а потім я його здам. Але «перевірка» затягується і я розумію, що вже проходить 14 днів і повернути годинник або обміняти я не зможу. Окрім того, зьясувалося, що при продажі документи на гарантію не були правільно оформлені! Як клієнтка, я сподівалася на більшу увагу до проблеми та готовності вирішити її. Звертаюсь до магазину: Прошу розглянути цю ситуацію та надати мені можливість повернення коштів!
Доброго дня, Олена! Питання з вашим годинником вирішене, він у належному стані, тоже можемо повернути кошти. Вибачте за затримку з перевіркою годинника у сервісному центрі.
Я придбала у магазині годинник чоловіку на ДР. Але він не підійшов йому за моделлю. Саме тому!!! було вирішено повернути годинник. При поверненні через 2 дні я ще й помітила, що годинник відстає за часом. Коли прийшла здавати в магазин, повідомила все це продавцю. І тут почалося: вхопившись саме, що годинник відстає!, мені одразу відмовили в поверненні товару, ще й звинуватили, що я його зламала. Керівник магазину, з яким мене звьязала продавець, розмовляв зі мною по хамські та вже з перших хвилин також звинуватив мене (скоріше за все це вироблена тактика в магазині). Сказали, що спочатку перевірять годинник у сервісі, а потім я його здам. Але «перевірка» затягується і я розумію, що вже проходить 14 днів і повернути годинник або обміняти я не зможу. Окрім того, зьясувалося, що при продажі документи на гарантію продавцом не були правільно оформлені! Як клієнтка, я сподівалася на більшу увагу до проблеми та готовності вирішити її. Звертаюсь до магазину: Прошу розглянути цю ситуацію та надати мені можливість повернення товару та повернення коштів! Це важливий аспект для мене як клієнтки, тому сподіваюся на ваше розуміння та позитивне вирішення цієї ситуації!
Доброго дня, Олено! Сервісний центр перевірив стан годинника, він в ідеальному стані. Наразі, можемо повернути вам кошти. Вибачте за незручності та час на перевірку годинника.
какая длина ремешка?
Доброго дня! Не вказана модель
04.10.23 Была у вас в магазине, трц ситтцентр на давида ойстраха 32 хотела зайти присмотреть мужу на подарок часы. впечатлении испортилось после того как я увидела сидящую ржащуюю девушку. Ладно пол беды она не поздоровалась , она продолжала сидеть на стуле улыбаться и торчать в телефон. Ушла с плохими впечатлениями , не запомнила ее имя. Подарок мужу выбрала у конкурентов, там было поприятнее обслуживание.
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у вас склалося таке враження про нашу консультантку, проте ми маємо дуже багато гарних відгуків про наших продавців. Перепрошуємо за поведінку, яка здалася вам неприйнятною, будемо старатися, щою таких випадків більше не було
Замовила годиник пройшло пару днів уже ніхто не відправляє і не відповідає???? Як я маю дізнатись що замовлення прийнято? І коли відправка і чи взагалі буде?? Чи замовляти у іншому магазині??????
Доброго дня! Будь ласка, надайте деталі вашого замовлення
Замовив собі годинник, коли отримав і відкрив виявилося що годинник бракований ( годинна стрілка не закріплена і просто крутиться). Менше ніж через годину відправив назад щоб замінили (відправив 5.09.2023). До цього моменту жодноі інформації коли я отримаю виріб за який я заплатив. Клієнтоорієнтованість 0 із 10. Це остання покупка яку я роблю в цьому магазині. І тим хто читає цей відгук бажаю задуматись. Висилати несправний годинник і вести себе наче мені роблять велику ласку що взагалі відповідають на повідомлення.
Доброго дня! Насправді, інтернет-магазин надавав вам інформацію щодо годинника регулярно. Проте з годинником не виявилося ніяких проблем. Ми вам про це повідомили, проте ви відмовилися від замовлення. Тож кошти одразу після огляду годинника вам повернули.
Замовляла собі годинник з сайту на магазин, за пропонуванням консультанта, але так його і не дочекалась. Тому що коли прийшла забирати, консультант промовив таку фразу що годинник вже продали. Стає питання чому??? Я замовляла його для себе і мені перетелефонував консультант що вони на магазині і можна забрати. Але на жаль на мої питання чому так сталось, консультант відповіді не дав. Дуже засмучена сервісом та ставленням до покупців. Магазин у ТЦ Аладін
Доброго дня! Нам дуже прикро, що так сталося. Можливо, консультант переплутав замовлення. З нашого боку зробимо все, аби такої ситуації більше не сталося
Вирішив купити дівчині годинник. У магазині його не було, але консультант запропонував замовити годинник онлайн і його привезуть до магазину. Через тиждень мені зателефонував консультант і сказав що годинник привезли можно прийти забрати. На наступний день я прийшов його забрати, а консультант сказав що його вже купили, хоча я його забронював. Сервіс ніякий, консультант на мої запитання нічого не міг відповісти, просто сказав "ну таке буває"
Доброго дня! Нам дуже прикро що так сталося. Напишіть, будь ласка, адресу магазину
Доброго дня. Сьогодні ми з сестрою завітали у відділ магазину "Секунда",який знаходиться у ТЦ Україна у місті Запоріжжя , щоб обрати собі подарунок. Хочемо висловити свою подяку консультанту Максиму, він дуже приемний і уважний. Все дуже гарно пояснив, підказав. Допоміг у виборі і підказав яка модель найкраща. Хочемо залишити найкращій відгук про Максима. Це супермен серед продавців. Дякуєм.
Дуже дякуємо за ваш відгук! Будемо чекати на вас знову
Раджу цей магазин. Через сбій в електромережі мій Гармін Інстинкт завис (як раз був на зарядці.) Повернув годинник у сервісний центр. Через 7 днів повернули гроші. Все добре.
Дякуємо за ваш відгук!
Зайшов в сервіс на вул. Володимирській у м. Києві, треба було зняти одну секцію з браслета годинника. Майстер за 5 хвилин при мені все зробив. На цьому плюси закінчились. За 5 хвилин роботи майстра (ніякого складного ремонту, прості маніпуляції з браслетом годинника) я сплатив 500 грн. 500 грн, Карл! Все б нічого, але до початку виконання робіт, ніхто навіть не замислився озвучити ціну послуги, яку я дізнався вже по факту. І може я щось пропустив, але чи це не перебір?! Якийсь елітний сервіс виходить. Для порівняння, минулого разу замінив елементи живлення в двох годинника майже за ті ж гроші. В Секунду більше ні ногою, бо для того щоб з ними розрахуватись доведеться брати кредит. Довбана шарага!
Зайшов в сервіс на вул. Володимирський зняти з браслета годинника звено. За 5 хвилин майстер при мені все зробив. Але на цьому плюси скінчилися. За 5 хвилин роботи майстра я сплатив 500 грн. Не знаю, можливо я щось пропустив... За 5 хвилин роботи (ніякого ремонту, проста операція з браслетом годинника) 500 грн, Карл!!! Якись елітний сервіс. Для порівняння, минулого разу в цьому ж сервісі замінив елементи живлення в двох годинника майже за такі ж гроші. В Секунду більше не ногою, бо щоб з ними розрахуватись, доведеться брати кредит. Елітний сервіс!
Доброго дня! Сервісний центр обслуговує клієнтів у рамках затвердженого прайсу, вартість псолуги заміни звена у годинниках вартістю від 48000 грн коштує 500 грн згідно прайсу
В "Секунді" м. Дніпро по вул. Яворницького 67 отримали вичерпну та дуже кваліфіковану консультацію продавчині Данини. Це була краща консультація, яку ми з чоловіком отримали в цьому місті, завдяки якій обрали годинники мені та чоловіку. Сподіваємось якість годинників Certina виправдає наші очікування.
Доброго дня! Дуже дякуємо за ваш відгук! Будемо чекати на вас знову!
Добрий день! Відправку отримала. Дуже вдячна Вам за обслуговування(окреме «Дякую» оператору Інні), підтримку та супровід. Secunda-це впевненність та кліенто-орентування, провірено роками! Мій сьогоднішній День народження повен щастя та задоволеності завдяки подарунку мого чоловіка, придбаного у Вас! Хай щастить Вашому підприємству. Скорішої Нам Перемоги!????????
Дуже дякуємо вам за відгук та побажання! Щасливі мати таких клієнтів, як ви. Будемо чекати вас знову! Слава Україні!
Покупал часы на Владимирской 51/53. Пишу больше для руководства сети секунда. Пришел с проблемой , что на часах, как мне казалось появились разводы с внутренней стороны стекла, девушка в сервисе реагирует так, как будто я к ней домой пришел с притензиями.После того как пошла к мастеру и сказала что разводы на внешней стороне стекла тупо розвернулась и ушла по своим делам) Имя ее не знаю, можете уточнить у руководителя магазина. Руководитель вник в вопрос, и хотя бы сделал все возможное чтобы помочь, в итоге практически помогли в моем вопросе
Доброго дня! Дкуємо за ваш відгук. Річ у тому, що конкретно ваш випадок не підпадав під гарантійний випадок. Проте ми пішли на поступки та задовільнили прохання. За словами консультантки консультацію було проведено належним чином, незважаючи на не зовсім коректну поведінку з боку клієнта
Ужасная компания,купил дорогие часы спустя 4месяца они сломались,отказ от гарантийного ремонта,а сам ремонт платный по цене 50% часов.+4-8месяцев.Потеря 3х недель времени как итог :сломанные часы ,отказ от двух гарантий,и хамовитое общение со стороны сервиса .Не компания а мошенники.Если у вас проблемы,судитесь с такими .
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Будь ласка, надайте інформацію про годинник, код товару або ваше ФІО, аби ми могли розібратися в ситуації
Клієнтоорієнтовності нуль. Виникли проблеми з годинником, відіслали у сервісний центр. В сервісному, як завжди не гарантійний випадок, інші запитання просто ігнорують. Не очікувала від такого магазину
Доброго дня! Нам прикро, що у вас залишилось негативне відчуття від спілкування, проте ми постараємос розібратися в цій ситуації. Будь ласка, зверніться на нашу гарячу лінію за телефоном 0 800 600 016
Купував собі годинник Tissot в 2019 році,зробили знижку відразу і сказали буде ще знижка на наступну покупку,сьогодні купив ще один годинник Tissot,сказали в базі мого номера нема(хота чек на руках і навіть без номера вже знижок немає+до всього ще здерли 6 грн за пакетик(нонсенс,так як при покупці першого годинника,давали фірмовий Tissot безкоштовно,а зараз звичайний секунда),з тим розрахунком що годинник коштує 16400грн,вцілому жлобство якесь
Доброго дня! Нам прикро, що сталася таа ситуація. Будь ласка, зверніться на нашу гарячу лінію за телефоном 0 800 600 016, якщо у вас зберігся чек на покупку, ми зробимо все, аби виправити ситуацію