Інтернет магазин 0-800-600-016 безкоштовна
горяча лінія
пн-пт 9:00-18-00

Сервісний центр 044 590 09 46 044 590 09 47 050 488 31 58


Замовити дзвінок

Гарантійні зобов'язання

На всі годинники, придбані в магазинах торгівельної мережі "Секунда", надається гарантія на термін від 12 до 60 місяців.
Гарантійне обслуговування здійснюється в сервісному центрі "Секунда-Сервіс", або в сервісному центрі, який вказаний в гарантійному талоні.
Гарантійні умови викладені в Договорі-гарантії, що передається покупцеві в момент покупки.
Гарантійні умови поширюються на виріб, вказано у Договорі-гарантії.
Гарантія надається при пред'явленні правильно заповненого гарантійного талону та дефектного виробу.
Гарантія поширюється на недоліки виробу, що виникли з вини виробника.
Заміна несправних частин та пов'язана з цим робота виконується безкоштовно.
Гарантійний термін експлуатації на виріб починається з моменту продажу виробу кінцевому споживачеві.
Гарантійний термін експлуатації збільшується на час перебування виробу в ремонті.
Всі умови гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом:
  1. Знос ремінця, браслета, корпуса годинника, кнопок, перекладних головок, а також покриття годинника (позолоти, металізації і т.п.) в процесі експлуатації.
  2. Неузгодженість годинникової і хвилинної стрілки менш ніж половини хвилинного розподілу (при поєднанні їх в положенні 12:00).
  3. Відхилення секундної стрілки від штрихів ділення шкали менше 0,5 секундного ділення.
  4. Люфт годинної або хвилинної стрілки годинника в межах 0,5 секундного ділення.
  5. Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених у технічній документації граничних параметрів, причини які можуть бути усунені шляхом регулювання і налаштування в умовах сервісного центру без заміни деталей.

Гарантія не поширюється на:

  1. Вироби, що мають сліди порушення правил експлуатації:а) сліди ударів і механічних пошкоджень: вм'ятини, щербини, стрілки, цифри і рисочки, які відскочили, дрібні подряпини, відсутність або деформація заводної головки. б) сліди несанкціонованого розкриття або спроби ремонту не уповноваженими на те сервісними центрами.
  2. Пошкодження (зовнішні або внутрішні), викликані будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до частин виробу, розбите або випало скло, тріщини, відколи, подряпини, задерта поверхонь, деформації матеріалів і деталей, злам або вигинання осі перекладної головки, відрив вушок корпусу для кріплення браслета і т.п.
  3. Пошкодження виробу водою внаслідок порушення правил експлуатації. Годинники з написом «Water resistance», WR30 не призначені для плавання. Забороняється натискати на головку і кнопки годинника, які знаходиться у воді (крім спеціальних годинників для занурення, які мають маркування «Diver's»).
  4. Пошкодження годинника водою при відсутності на них маркування WR50, 100, 200 або 300 м.
  5. Пошкодження механізму календаря в результаті переведення стрілок споживачем в період між 23.00 і 04.00 годинами (коли задіяний механізм автоматичної зміни дати і дня тижня).
  6. Пошкодження, які є наслідком проникнення сторонніх предметів, речовин або комах всередину годинника.
  7. Пошкодження в результаті попадання у виріб їдких хімічних речовин або розчинників.
  8. Ремінець та браслет виробу, покриття корпусу та браслета виробу, пошкодження застібки ремінця / браслета виробу.
  9. Пошкодження виробу, пов'язане з випаданням каменів і інших декоративних елементів.

Гарантія не дійсна у випадках:

  1. Порушення правил експлуатації або використання виробу не за призначенням;
  2. Відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон (відсутня назва моделі, дата продажу, штамп організації торгівлі, підпису покупця і продавця), або встановити обґрунтованість талона сумнівного походження.





Промокод зі ЗНИЖКОЮ на 7 ДНІВ за підписку!

за підписку на наші новини

Підпишись на знижки і рекомендації