(Фредерік Констант)
Компанія Frederique Constant заснована в 1988 році подружжям Аллет Бакс і Пітер Стас. Назва бренду засновники придумали в честь своїх прабатьків – Фредерік на честь прабабусі дружини (Frederique Schreiner), а Констант в честь прадідуся чоловіка (Constant Stas).
Годинник Frederique Constant – це не просто розкішні годинник, це довгий творчий шлях. Особливу увагу компанія приділяє і розробці деталей. Пітер Стас в свій бренд прагне поєднати красивий і витончений європейський дизайн з якістю на високому рівні, максимально знизивши вартість товару.
При запуску бренду Frederique Constant засновники вирішили винаходити тільки класичні моделі годин, так як вони традиційно завжди будуть затребувані і вишукано виконані.
Свій шлях компанія починала з пошуку постачальників. Завдяки тому, що працює індустрія в Швейцарії була ще в занепаді, ніхто не відмовлявся від співпраці з молодим брендом. У період з 1988 до 1991 року бренд Frederique Constant випустив шість моделей годин, а розробив для них дизайн сам засновник, і представив на виставці в Гонконзі. Годинник нового бренду сподобалися японським клієнтам. Цей успіх дозволив і надалі розвивати сімейний бізнес.
В 1991 році компанія випустила всього 300 примірників кварцових годин, а з 1994 року бренд переходить до випуску автоматичних механізмів виробництва ЕТА. Після рішення змінити механізм у своїх годинниках, засновники приймають рішення відкрити баланс для покупців, що б відразу можна було побачити вміст годин і визначити головні відмінності від кварцового механізму. Модель назвали Open Heart. Унікальний дизайн годин відразу ж привернув увагу на ринку, а конкуренти почали запозичувати оригінальне рішення у бренду.
Після виходу легендарної моделі - Open Heart, компанія продовжила експериментувати і розробляти нові оновлення. Але незабаром Пітер Стас вирішив знайти якусь простішу, і в той же час ексклюзивну ідею, яка б відрізняла бренд від інших конкурентів. Бренд працює над розробкою власного мануфактурного механізму на основі Open Heart.
Надалі, для підтримки імені бренду як «доступною розкоші», компанія збільшувала обсяги виробництва, залишаючись на високому рівні якості і, при цьому, не підвищуючи вартість на годинник.
Починаючи з 1995 року компанія є постійним учасником Міжнародної виставки годинників і ювелірних виробів BaselWorld.
В 2000 році компанія відкрила свій офіс і майстерню в Женеві і продовжує працювати над новим дизайном моделей, складанням деталей і також маркетинговій стратегії бренду.
Основна мета компанії – випускати годинник для широкої аудиторії потенційних споживачів, які цінують високу якість за демократичну вартість. Тому Frederique Constant безперервно працює над ідеальним співвідношенням якості і ціни, що підвищує інтерес на ринку до свого бренду.
Всі годинники Frederique Constant виробляються на основі швейцарських механізмів, переважно в колекціях представлені механічні моделі, які вимагають у виробництві особливого професіоналізму.
Вже на сьогоднішній день Frederique Constant виготовляє в рік 120 000 примірників наручних годин і є лідером серед інших незалежних виробників у своєму сегменті.