WOLF – це унікальна сімейна компанія, яка вже протягом 180 років з кожним поколінням стає тільки привабливішою, передаючи від одного покоління до іншого свої сильні традиції і цінності.

Шкатулки для годинників Wolf - 1

Історія бренду почалася ще в 1834 році, коли німецький майстер по сріблу Філіп Вольф I створив компанію, виявивши, що його срібні вироби продаються краще, коли вони представлені в красивих коробках. Згодом засновник компанії продовжував продавати все більше коробок, ніж срібних виробів, і в результаті він вирішив передати своє виробництво не тільки на випуск вишуканих ювелірних виробів, які завжди були прекрасним товаром, але і чудово зробленої упаковці.

Шкатулки для годинників Wolf - 2

Починаючи з 1895 року, Філіп Вольф II працював підмайстром у батька. А трохи пізніше він вирішив відкрити свою майстерню, емігрувавши до Мальме, і досить швидко зумів завоювати повагу і визнання. А починаючи з 1930 років Філіп Вольф III продовжив розширювати шведське виробництво в третьому поколінні виготовлення шкатулок!
Після Другої світової війни, Філіп Вольф III віддав перевагу повільного, але стабільного просування своєї компанії, відправившись в тривалі поїздки в Америку. За океаном він почав успішно продавати свої презентаційні скриньки і знову відроджуватись у ринку годинників і ювелірних виробів.

Шкатулки для годинників Wolf - 3

Одним із значущих успіхів стали події 1962 року, коли Філіп Вольф IV, старший із трьох синів Пилипа III, емігрував до Англії, щоб почати нове виробництво. Згодом на його високоавтоматизованому заводі працювало понад 300 співробітників, і підприємство було визнано найбільшим виробником ювелірних скриньок та презентаційних матеріалів для вітрин у всій Великобританії і більшої частини Європи.

Шкатулки для годинників Wolf - 4

Сьогодні ж бізнес спадщина сім'ї Вольф гордо і впевнено триває. Тепер компанія випускає не тільки чудові ювелірні шкатулки, але і створює широкий спектр подарункової продукції.

Запатентована технологія і інноваційний дизайн корпусів шкатулок WOLF для ювелірних виробів і муверів для годинників, забезпечили компанії лідируючу позицію на ринку. А цінності бренду дозволяють і далі слідувати постійному прагненню до досконалості, розкоші і елегантності.