Відгуки
Більше тижня назад заходив в магазин Секунда, в ТРЦ Оазис в місті Хмельницький. Консультувала дівчина, я підбирав собі годинник до дня народження, зупинилися на бренді Certina, дівчина сказала що до дня народження буде знижка, сказав що обовязково повернуся. Вчора прийшов хотів купити вже годинник, магазин був закритий, чекав хвилин 30,трохи поспішав думаю прийду сьогодні, от прийшовши сьогодні під вечір та сама картина, пішов до адміністрації.ТРЦ запитати може магазин вже зовсім не працює, сказали ні, має бути відкритий. Прочекав більше 40хв. сьогодні, так і не дочекався, бажання відпало. Всі магазини в ТРЦ працюють, одна секунда закрита. Г одинника вже не куплю бо їду з міста, та і бажання вже немає. Будь ласка проконтролюйте роботу своїх працівників. Склалось неприємне враження про цей магазин
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Розберемося в цій ситуації
Подарували мені годинник Michael Kors ,я його раз 10 може вдягала, тільки коли кудись виходила( дома я його не носила). Потім помітила,що браслет взявся якимись п'ятнами.Звернулася в магазин за поясненнями,тому, що продавець розповідав,що цей годинник дуже добре носиться і з браслетом нічого не станеться ( не чорніє, не темніє і т.д).В магазині сказали, що вони ні за що не відповідають (тільки гроші беруть, годинник коштує 15 тис.грн,я вважаю це не зовсім дешево). Сказали їхати в сервісний центр,хоча не факт, що вони мені допоможуть.Як ви гадаєте, після такого, захочеться рекомендувати ваш магазин?І що мені робити з годинником?
Доброго дня! При неналежному користуванні годинником, з ним можуть тряплятися різні речі
Купуємо 3 годинник. Справа в тому що в ході експлуатації на передньому годиннику були деякі нюанси( сам годинник був робочим,лише відповіла скріпка секунд в циферблаті) ми купили новий а цей відправили на ремонт. Мені передзвонили запропонували заміну корпусу я відмовилась. Після чого годинник з ремонту прийшов неробочим ! Задня кришка відпала! І зі зломами механізмом! Леді з ремонту до мене кривитись в трубку наче я його таким відправила. Хоча в бланку пише інше ! Сечовім жахливий. Останній раз ми купили там годинник !
Доброго дня, Вікторія. Дякуємо за ваш відгук. Проте у ході бесіди виявилось, що до того, як звернутися до нашого сервісного центру, годинник ремонтувався у іншого майстра, який зробив незрозумілі для нас маніпуляції з годинником і за його дії ми не несемо відповідальності. Вам було запропоновано замінити запчастини, ви від цього відмовилися. Після ремонту ви не забирали годинник 1 місяць, а звернулися зі скаргою більш, ніж через півроку. За цей час у годинника могла сісти батарейка або й інші обставини, про які ми теж не можемо знати. Тож, вибачте за незручності, але ми, зі своєї сторони, виконали ремонт належним чином.
Скористався сервісом "Секунда", заміни батарейки на ручний годинник, придбаний у тій же "Секунді". Обурило, те що по телефону говорять одну ціну, приїжджаєш, а там працівники, говорять зовсім іншу ціну в рази дорожче. Як це називається? Дуже не приємно, та користуватися, таким сервісом більше не має бажання. Не рекомендую!
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що так сталося. Ми обов'язково розберемося в цій ситуації. Можливо, при огляді годинника виникли додаткові труднощі і ціна була змінена.
Як будете розбиратися? Розмова по телефону була з вашим майстром (чоловіком) не диспетчером (жінкою). Майстер дізнався конкретну модель годинника, яка була йому озвучена, на що він дав конкретну відповідь, ціну заміни батарейки. Тому був обраний ваш сервіс, тому що підійшла ціна, хоч і довелося витратити свій час та ресурси, щоб дістатися до вашого сервісу. А тут ще такий сервіс, що хочуть те й роблять! Дуже незадоволений, якщо не хочете зіпсувати собі настрій, не користуйтесь сервісом "СЕКУНДА"!
Наразі вже ведеться певна робота з приводу комунікації між клієнтами.
Ми є постійними клієнтами вашої мережі, робили покупки не один раз ) Хотіли придбати годинник на подарунок в магазині в м.Києві, ТРЦ Республіка, таке жахливе ставлення консультантів, я ще не зустрічала Незадоволений вираз обличчя , це просто жах! Бажання купити товар , відпадає відразу , хоча товар дуже сподобався
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас сталося таке враження ,але ми завжди стараємося піклуватися про наших клієнтів
Гіршого обслуговування ще не зустрічав. Купили годинники tissot в «Дафі» в Дніпрі. Мало того що нам не змогли вкоротити браслет, типу в нього немає такого тонкого інструменту( хоча там звичайний браслет). Направив нас кудись в ЦУМ. Так він ще так поспішав що навіть не заповнив міжнародну гарантію. Тепер де завгодно тільки не в секунді.
Доброго дня! Нам дуже прикро, що скалася така ситуація, проте ми завжди намагаємося допомогти у вирішенні будь-яких питань з боку клієнтів. Дякуємо за відгук. Ми обов'язово розбиремося в цій ситуації.
13.11.23 Я придбала у магазині мережі Секунда годинник чоловіку на ДР. Але він не підійшов йому за моделлю. При поверненні через 2 дні я ще й помітила, що годинник відстає за часом. Коли прийшла здавати в магазин, повідомила все це продавцю. І тут почалося: вхопившись саме, що годинник відстає!, мені одразу відмовили в поверненні товару, ще й звинуватили, що я його зламала. Керівник магазину, з яким мене звьязала продавець, розмовляв зі мною по хамські та вже з перших хвилин також звинуватив мене (скоріше за все це вироблена тактика в магазині). Сказали, що спочатку перевірять годинник у сервісі, а потім я його здам. Але «перевірка» затягується і я розумію, що вже проходить 14 днів і повернути годинник або обміняти я не зможу. Окрім того, зьясувалося, що при продажі документи на гарантію не були правільно оформлені! Як клієнтка, я сподівалася на більшу увагу до проблеми та готовності вирішити її. Звертаюсь до магазину: Прошу розглянути цю ситуацію та надати мені можливість повернення коштів!
Доброго дня, Олена! Питання з вашим годинником вирішене, він у належному стані, тоже можемо повернути кошти. Вибачте за затримку з перевіркою годинника у сервісному центрі.
Я придбала у магазині годинник чоловіку на ДР. Але він не підійшов йому за моделлю. Саме тому!!! було вирішено повернути годинник. При поверненні через 2 дні я ще й помітила, що годинник відстає за часом. Коли прийшла здавати в магазин, повідомила все це продавцю. І тут почалося: вхопившись саме, що годинник відстає!, мені одразу відмовили в поверненні товару, ще й звинуватили, що я його зламала. Керівник магазину, з яким мене звьязала продавець, розмовляв зі мною по хамські та вже з перших хвилин також звинуватив мене (скоріше за все це вироблена тактика в магазині). Сказали, що спочатку перевірять годинник у сервісі, а потім я його здам. Але «перевірка» затягується і я розумію, що вже проходить 14 днів і повернути годинник або обміняти я не зможу. Окрім того, зьясувалося, що при продажі документи на гарантію продавцом не були правільно оформлені! Як клієнтка, я сподівалася на більшу увагу до проблеми та готовності вирішити її. Звертаюсь до магазину: Прошу розглянути цю ситуацію та надати мені можливість повернення товару та повернення коштів! Це важливий аспект для мене як клієнтки, тому сподіваюся на ваше розуміння та позитивне вирішення цієї ситуації!
Доброго дня, Олено! Сервісний центр перевірив стан годинника, він в ідеальному стані. Наразі, можемо повернути вам кошти. Вибачте за незручності та час на перевірку годинника.
какая длина ремешка?
Доброго дня! Не вказана модель
04.10.23 Была у вас в магазине, трц ситтцентр на давида ойстраха 32 хотела зайти присмотреть мужу на подарок часы. впечатлении испортилось после того как я увидела сидящую ржащуюю девушку. Ладно пол беды она не поздоровалась , она продолжала сидеть на стуле улыбаться и торчать в телефон. Ушла с плохими впечатлениями , не запомнила ее имя. Подарок мужу выбрала у конкурентов, там было поприятнее обслуживание.
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у вас склалося таке враження про нашу консультантку, проте ми маємо дуже багато гарних відгуків про наших продавців. Перепрошуємо за поведінку, яка здалася вам неприйнятною, будемо старатися, щою таких випадків більше не було
Замовила годиник пройшло пару днів уже ніхто не відправляє і не відповідає???? Як я маю дізнатись що замовлення прийнято? І коли відправка і чи взагалі буде?? Чи замовляти у іншому магазині??????
Доброго дня! Будь ласка, надайте деталі вашого замовлення
Замовив собі годинник, коли отримав і відкрив виявилося що годинник бракований ( годинна стрілка не закріплена і просто крутиться). Менше ніж через годину відправив назад щоб замінили (відправив 5.09.2023). До цього моменту жодноі інформації коли я отримаю виріб за який я заплатив. Клієнтоорієнтованість 0 із 10. Це остання покупка яку я роблю в цьому магазині. І тим хто читає цей відгук бажаю задуматись. Висилати несправний годинник і вести себе наче мені роблять велику ласку що взагалі відповідають на повідомлення.
Доброго дня! Насправді, інтернет-магазин надавав вам інформацію щодо годинника регулярно. Проте з годинником не виявилося ніяких проблем. Ми вам про це повідомили, проте ви відмовилися від замовлення. Тож кошти одразу після огляду годинника вам повернули.
Замовляла собі годинник з сайту на магазин, за пропонуванням консультанта, але так його і не дочекалась. Тому що коли прийшла забирати, консультант промовив таку фразу що годинник вже продали. Стає питання чому??? Я замовляла його для себе і мені перетелефонував консультант що вони на магазині і можна забрати. Але на жаль на мої питання чому так сталось, консультант відповіді не дав. Дуже засмучена сервісом та ставленням до покупців. Магазин у ТЦ Аладін
Доброго дня! Нам дуже прикро, що так сталося. Можливо, консультант переплутав замовлення. З нашого боку зробимо все, аби такої ситуації більше не сталося
Вирішив купити дівчині годинник. У магазині його не було, але консультант запропонував замовити годинник онлайн і його привезуть до магазину. Через тиждень мені зателефонував консультант і сказав що годинник привезли можно прийти забрати. На наступний день я прийшов його забрати, а консультант сказав що його вже купили, хоча я його забронював. Сервіс ніякий, консультант на мої запитання нічого не міг відповісти, просто сказав "ну таке буває"
Доброго дня! Нам дуже прикро що так сталося. Напишіть, будь ласка, адресу магазину
Доброго дня. Сьогодні ми з сестрою завітали у відділ магазину "Секунда",який знаходиться у ТЦ Україна у місті Запоріжжя , щоб обрати собі подарунок. Хочемо висловити свою подяку консультанту Максиму, він дуже приемний і уважний. Все дуже гарно пояснив, підказав. Допоміг у виборі і підказав яка модель найкраща. Хочемо залишити найкращій відгук про Максима. Це супермен серед продавців. Дякуєм.
Дуже дякуємо за ваш відгук! Будемо чекати на вас знову
Раджу цей магазин. Через сбій в електромережі мій Гармін Інстинкт завис (як раз був на зарядці.) Повернув годинник у сервісний центр. Через 7 днів повернули гроші. Все добре.
Дякуємо за ваш відгук!
Зайшов в сервіс на вул. Володимирській у м. Києві, треба було зняти одну секцію з браслета годинника. Майстер за 5 хвилин при мені все зробив. На цьому плюси закінчились. За 5 хвилин роботи майстра (ніякого складного ремонту, прості маніпуляції з браслетом годинника) я сплатив 500 грн. 500 грн, Карл! Все б нічого, але до початку виконання робіт, ніхто навіть не замислився озвучити ціну послуги, яку я дізнався вже по факту. І може я щось пропустив, але чи це не перебір?! Якийсь елітний сервіс виходить. Для порівняння, минулого разу замінив елементи живлення в двох годинника майже за ті ж гроші. В Секунду більше ні ногою, бо для того щоб з ними розрахуватись доведеться брати кредит. Довбана шарага!
Зайшов в сервіс на вул. Володимирський зняти з браслета годинника звено. За 5 хвилин майстер при мені все зробив. Але на цьому плюси скінчилися. За 5 хвилин роботи майстра я сплатив 500 грн. Не знаю, можливо я щось пропустив... За 5 хвилин роботи (ніякого ремонту, проста операція з браслетом годинника) 500 грн, Карл!!! Якись елітний сервіс. Для порівняння, минулого разу в цьому ж сервісі замінив елементи живлення в двох годинника майже за такі ж гроші. В Секунду більше не ногою, бо щоб з ними розрахуватись, доведеться брати кредит. Елітний сервіс!
Доброго дня! Сервісний центр обслуговує клієнтів у рамках затвердженого прайсу, вартість псолуги заміни звена у годинниках вартістю від 48000 грн коштує 500 грн згідно прайсу
В "Секунді" м. Дніпро по вул. Яворницького 67 отримали вичерпну та дуже кваліфіковану консультацію продавчині Данини. Це була краща консультація, яку ми з чоловіком отримали в цьому місті, завдяки якій обрали годинники мені та чоловіку. Сподіваємось якість годинників Certina виправдає наші очікування.
Доброго дня! Дуже дякуємо за ваш відгук! Будемо чекати на вас знову!
Добрий день! Відправку отримала. Дуже вдячна Вам за обслуговування(окреме «Дякую» оператору Інні), підтримку та супровід. Secunda-це впевненність та кліенто-орентування, провірено роками! Мій сьогоднішній День народження повен щастя та задоволеності завдяки подарунку мого чоловіка, придбаного у Вас! Хай щастить Вашому підприємству. Скорішої Нам Перемоги!????????
Дуже дякуємо вам за відгук та побажання! Щасливі мати таких клієнтів, як ви. Будемо чекати вас знову! Слава Україні!