0 800 600 016 Безкоштовна гаряча лінія
ua
0
image

Swatch

Модель для тебе
Годинник SWATCH YOG400
  • Стать
  • Тип механізму
  • чоловічі
  • кварцевий

6 330 грн

Історія бренду

(Свотч)

Революція в часовiй промисловості в першу чергу асоціюється з появою кварцового механізму. Але у ХХ столітті трапився інший часовий переворот – революція Swatch!

У лютому 1983 року на тлі депресії годинникової індустрії, жителі Швейцарії були здивовані рекламою – 12 різнокольорових кварцових годинникiв з пластику ще й за дивовижну вартість, всього 39,90 франків. Ці годинники абсолютно протилежні порівняно зі швейцарськими моделями, які в свою чергу традиційно солідно, дорогі, як правило, механічні.

Завдяки своїй унікальності Swatch миттєво привернув увагу публіки, як тільки яскраві і незвичайні моделі з'явилися у продажу.

Саме випуск колекції Swatch допоміг відновити могутню швейцарську годинникову галузь. Внаслідок з'явився ажіотажу навколо нової моделі, в березні 1983 року у покупців сформувалося нове ставлення до годинника.

Можна з упевненістю стверджувати, що проект Swatch досяг своєї мети. Адже головне завдання випуску цього бренду – повернути колишню позицію швейцарської годинникової промисловості в базовому ціновому сегменті, який на той момент цілком захопили японські марки. І друге завдання - повернути популярність аналоговим годинникам, напереваги затребуваним, на початку 1980-х, цифровим моделям.

Офіційно бренд Swatch зареєстрували в 1981 році. А перша тестова партія годин була виготовлена для продажу в Америці (300 000 штук) в 1982 році. Без реклами в штатах годинник не виправдали очікуваний результат. Компанія приймає рішення запросити для розробки маркетингової стратегії одного з найкращих фахівців з маркетингу світового рівня – Жака Ирнижера, який працював над рекламними проектами Colgate-Palmolive. Маркетолог запропонував для бренду агресивну маркетингову стратегію, що було абсолютно не характерним для консервативної годинникової індустрії. Варто відзначити, що результат був карколомний і на тлі конкурентів Swatch вигідно виділився. І вже до початку продажів в рідній Швейцарії, за колекціями Swatch вишикувалися черги.

Через 3 роки під ім'ям бренду було продано 50 мільйонів екземплярів. А в 1992 році новий неймовірний результат – продано 100 мільйонів примірників годинників Swatch!

Краще всіх секрет успіху марки прокоментував засновник бренду Ніколас Хайєк.

«Ми створили дешеві і, в теж час, якісні годинники, після чого переконали весь світ, що годинник — це не засіб для вимірювання часу і не виріб, яке людина купує раз у житті. Вони як краватка або інша важлива деталь костюма, яку необхідно оновлювати».

Варто відзначити, що стратегія щодо зміни ставлення покупців до годинника і її реалізація коштувало величезної праці корпорації. Але Хайєк умів досягати поставлених цілей, і сьогодні ми бачимо результат. Лише у 1976 році в США на 1000 осіб припадало 240 придбань у вигляді годин у рік, а вже у 1986 показник досяг позначки 425 годин! До 1993 році споживач в середньому мав у своєму гардеробі 5 різних моделей годин.

Ніколас Хайєк зумів відновити колишній імідж престижних і популярних швейцарських марок. Важко переоцінити роль Swatch в порятунку годинникової промисловості Швейцарії. Адже через 10 років, після випуску Swatch,  швейцарці повернули високу позицію на ринку і зуміли перебудувати свої підприємства.

Також необхідно підкреслити надану вплив марки Swatch на весь світовий ринок годинників. До появи бренду вся діяльність часових виробництв була спрямована на створення максимально точних і довговічних механізмів. З появою невигадливих, але точних кварцових годин, споживачі забули про стереотипі «купувати годинники один раз і на все життя».

Бренд Swatch змусив весь світ поглянути на годинник по-іншому, адже годинник – це яскравий аксесуар, невід'ємна деталь костюма. Не дивлячись на те, що Хайєк орієнтувався тільки на просування своїх брендів, він сформував новий орієнтир для всього ринку і підштовхнув компанію до розробок нових ідей і стратегій. Вже сьогодні існують різні дизайнерські рішення в годинникової індустрії, тепер можна знайти фешн-марки, усипаний діамантами, напрямок - гламурні бренди і, звичайно ж, широку лінійку спортивних годин.

Основна ідея Swatch: «Необхідно мати стільки годин, скільки є блузок, краваток або варіантів настрою». Поки люди будуть оновлювати свій гардероб, і у них буде змінюватися настрій, завжди є привід купити нові годинник.

 

КОЛЕКЦІЇ SWATCH

Сьогодні модельний ряд Swatch ділиться на наступні колекції:

  • IRONY XLITE
  • My PET&ME
  • RED WHITE&BLUE
  • Surfing the wave
  • Spring Breeze
  • Gran Turismo
  • The swatch art peace hotel
  • Lady double tour

 

Стандарти якості бренду

Корпусу:

  • нержавіюча сталь (переважно);
  • полімер;
  • алюміній. 

Браслети/ ремінці: 

  • нержавіюча сталь;
  • шкіра;
  • каучук;
  • полімер.

Механізми: 

  • швейцарські ETA;

Скло: 

  • пластикове.

Камені: 

  • кристали Swarovski.

Водозахист:

  • від 30 до 200 метрів

Гарантійні зобов'язання

Всі годинники SWATCH мають міжнародну гарантію на механізм –  24 місяців.

Сервісне обслуговування здійснюється в СЦ за адресою. 

м. Київ, вул. Сагайдачного, 8, "Сервісний центр швейцарських годинників"

тел .: (044) 531-99-43

Переглянуті товари (0)