Swatch
- Стать
- Тип механізму
- чоловічі
- кварцевий
6 330 грн
(Свотч)
Революція в часовiй промисловості в першу чергу асоціюється з появою кварцового механізму. Але у ХХ столітті трапився інший часовий переворот – революція Swatch!
У лютому 1983 року на тлі депресії годинникової індустрії, жителі Швейцарії були здивовані рекламою – 12 різнокольорових кварцових годинникiв з пластику ще й за дивовижну вартість, всього 39,90 франків. Ці годинники абсолютно протилежні порівняно зі швейцарськими моделями, які в свою чергу традиційно солідно, дорогі, як правило, механічні.
Завдяки своїй унікальності Swatch миттєво привернув увагу публіки, як тільки яскраві і незвичайні моделі з'явилися у продажу.
Саме випуск колекції Swatch допоміг відновити могутню швейцарську годинникову галузь. Внаслідок з'явився ажіотажу навколо нової моделі, в березні 1983 року у покупців сформувалося нове ставлення до годинника.
Можна з упевненістю стверджувати, що проект Swatch досяг своєї мети. Адже головне завдання випуску цього бренду – повернути колишню позицію швейцарської годинникової промисловості в базовому ціновому сегменті, який на той момент цілком захопили японські марки. І друге завдання - повернути популярність аналоговим годинникам, напереваги затребуваним, на початку 1980-х, цифровим моделям.
Офіційно бренд Swatch зареєстрували в 1981 році. А перша тестова партія годин була виготовлена для продажу в Америці (300 000 штук) в 1982 році. Без реклами в штатах годинник не виправдали очікуваний результат. Компанія приймає рішення запросити для розробки маркетингової стратегії одного з найкращих фахівців з маркетингу світового рівня – Жака Ирнижера, який працював над рекламними проектами Colgate-Palmolive. Маркетолог запропонував для бренду агресивну маркетингову стратегію, що було абсолютно не характерним для консервативної годинникової індустрії. Варто відзначити, що результат був карколомний і на тлі конкурентів Swatch вигідно виділився. І вже до початку продажів в рідній Швейцарії, за колекціями Swatch вишикувалися черги.
Через 3 роки під ім'ям бренду було продано 50 мільйонів екземплярів. А в 1992 році новий неймовірний результат – продано 100 мільйонів примірників годинників Swatch!
Краще всіх секрет успіху марки прокоментував засновник бренду Ніколас Хайєк.
«Ми створили дешеві і, в теж час, якісні годинники, після чого переконали весь світ, що годинник — це не засіб для вимірювання часу і не виріб, яке людина купує раз у житті. Вони як краватка або інша важлива деталь костюма, яку необхідно оновлювати».
Варто відзначити, що стратегія щодо зміни ставлення покупців до годинника і її реалізація коштувало величезної праці корпорації. Але Хайєк умів досягати поставлених цілей, і сьогодні ми бачимо результат. Лише у 1976 році в США на 1000 осіб припадало 240 придбань у вигляді годин у рік, а вже у 1986 показник досяг позначки 425 годин! До 1993 році споживач в середньому мав у своєму гардеробі 5 різних моделей годин.
Ніколас Хайєк зумів відновити колишній імідж престижних і популярних швейцарських марок. Важко переоцінити роль Swatch в порятунку годинникової промисловості Швейцарії. Адже через 10 років, після випуску Swatch, швейцарці повернули високу позицію на ринку і зуміли перебудувати свої підприємства.
Також необхідно підкреслити надану вплив марки Swatch на весь світовий ринок годинників. До появи бренду вся діяльність часових виробництв була спрямована на створення максимально точних і довговічних механізмів. З появою невигадливих, але точних кварцових годин, споживачі забули про стереотипі «купувати годинники один раз і на все життя».
Бренд Swatch змусив весь світ поглянути на годинник по-іншому, адже годинник – це яскравий аксесуар, невід'ємна деталь костюма. Не дивлячись на те, що Хайєк орієнтувався тільки на просування своїх брендів, він сформував новий орієнтир для всього ринку і підштовхнув компанію до розробок нових ідей і стратегій. Вже сьогодні існують різні дизайнерські рішення в годинникової індустрії, тепер можна знайти фешн-марки, усипаний діамантами, напрямок - гламурні бренди і, звичайно ж, широку лінійку спортивних годин.
Основна ідея Swatch: «Необхідно мати стільки годин, скільки є блузок, краваток або варіантів настрою». Поки люди будуть оновлювати свій гардероб, і у них буде змінюватися настрій, завжди є привід купити нові годинник.
КОЛЕКЦІЇ SWATCH
Сьогодні модельний ряд Swatch ділиться на наступні колекції:
- IRONY XLITE
- My PET&ME
- RED WHITE&BLUE
- Surfing the wave
- Spring Breeze
- Gran Turismo
- The swatch art peace hotel
- Lady double tour
Стандарти якості бренду
Корпусу:
- нержавіюча сталь (переважно);
- полімер;
- алюміній.
Браслети/ ремінці:
- нержавіюча сталь;
- шкіра;
- каучук;
- полімер.
Механізми:
- швейцарські ETA;
Скло:
- пластикове.
Камені:
- кристали Swarovski.
Водозахист:
- від 30 до 200 метрів
Гарантійні зобов'язання
Всі годинники SWATCH мають міжнародну гарантію на механізм – 24 місяців.
Сервісне обслуговування здійснюється в СЦ за адресою.
м. Київ, вул. Сагайдачного, 8, "Сервісний центр швейцарських годинників"
тел .: (044) 531-99-43