Q&Q
- Стать
- Версія
- Тип механізму
- Матеріал корпусу
- жіночі
- Спорт
- кварцевий
- полімер
660 грн
(Кю енд Кю)
Годинники під маркою Q&Q з 1976 року випускає Japan CBM (Citizen Business Machine) Corporation, входить до складу Citizen Group. Заснована в 1964 році і спеціалізується на виробництві принтерів, касових апаратів, медичних приладів компанія Japan CBM Corporation є також і одним з найбільших виробників годинникiв і калькуляторів в світі. Назва марки склали перші букви англійських слів quality and quantity, що означає "якість та кількість". Існують євразійський і американський підрозділ Japan CBM Corporation.
Починаючи з 1997 р. компанія Japan CBM почала серйозно виходити на часовий ринок через офіційних дистриб'юторів. В годиннику Q&Q використовуються виключно механізми японської компанії Miyota, самого відомого і потужного японського виробника годинникових механізмів, що також входить до складу Citizen Group. На думку експертів, годинник Q&Q мають один з найвищих показників «ціна + якість» і в найближчому майбутньому будуть, як і раніше, займати одне з провідних місць на годиннковому ринку масового сегменту.
У чому ж знаходиться ключ до успіху Japan CBM в низькоціновому сегменті ринку годинникiв?
Жодна компанія в світі крім Citizen не здатна гарантувати якість, дотримання строків постачання, запропонувати конкурентні ціни та підтримати безперебійне постачання при обсязі виробництва в 20 мільйонiв годинникiв у рік. Для порівняння: загальний випуск продукції всіх швейцарських компаній становить близько 30 мільйонів. Щоб працювати з такими замовленнями, потрібні спільні зусилля більш ніж 10 компаній, які все одно не змогли б забезпечити стабільні поставки. Japan СВМ, в свою чергу, є однією з небагатьох компаній в світі, здатною розмістити замовлення такої кількості годинникiв однієї марки. Якби кілька інших компаній разом взяли б на себе такий сумарний обсяг замовлення, треба було б збільшувати кількість брендів і моделей з різними стандартами якості, збільшилися ціни, і, очевидно, пропала б конкурентоспроможність.
Citizen, SEIKO і швейцарські виробники конкурують між собою продаючи 40 мільйонів механізмів в місяць. Більшість цих механізмів встановлюються в недорогий годинник, які поширюються по всьому світу. Тому, навіть для годинного виробника №1 було б нерозважливо виходити на ринок недорогих годинників, так як, на цьому могутньому ринку один лише крок у невірному напрямку може призвести до банкрутства. Тому Japan CBM сконцентрувала зусилля на створенні ефективної системи роботи, якої дотримується до цих пір.
На початку, коли інші компанії в тому ж сегменті ринку тримали дистрибутивний дохід (реклама, збут, склади тощо), 20% від продажів. Japan CBM поставила собі за мету знизити її до 10%. А в 1984 році вони взагалі скоротили його до 6,4%. Коли персональний дохід в інших компаніях був 7,5%, Japan CBM зменшила свій власний до 2%. Цим вони привернули потенційних партнерів до співпраці. Вже тоді Japan CBM використовувала комп'ютерну систему управління, щоб поліпшити ефективність своєї роботи. Це було одним із секретів швидкого просування Japan CBM на годинному ринку.
Організаційні зміни дали гарні результати. Продажу Q&Q стійко росли, а впізнаваність бренду росла разом з ними. Висока ефективність управління зростаючий оборот зробили Q&Q одним з найбільш відомих брендів на ринку недорогих годинникiв.
Підхід Japan CBM до рекламної стратегії теж був не звичайним. Відомо, що в збільшенні популярності таких споживчих товарів, як годинник, реклама відіграє дуже важливу роль. Але існують два підходи до реклами. Перший включає використання телебачення та інших засобів mass-media, щоб підняти імідж бренду. Зазвичай це дорого і дуже відбивається на ціні продукту. Q&Q вибрала другий підхід, що полягає в продажу товару у великій кількості магазинів за низькою ціною. Якісні і недорогі годинники Q&Q самі служили собі рекламою. Поширення продукту та поновлення асортименту поступово розширювалося та збiльшувалося.
Зараз прийнято оцінювати солідність компанії за величиною продажів і кількості співробітників. На погляд Japan CBM більш важливим виміром була величина продажів, що припадає на одного працівника. В 1999 році ця величина часового відділення компанії перевищила $3,000,000, незрівнянно більше, ніж у будь-якої іншої японської компанії.
Japan CBM обрала стратегію просування товару, яка принципово відрізняється від підходів інших компаній. Уникаючи значних витрат на рекламу, яка підвищує імідж і дозволяє продавати товар дорожче, Japan CBM неухильно нарощує торгові обороти за рахунок зниження витрат на виробництво, величезних обсягів випуску та високої ефективності організації робіт. І досягла виняткових успіхів. Саме ці наднизькі витрати дозволяють годиннику Q&Q бути істотно дешевше конкурентів. Товар сам завойовує собі широке поширення. Японські годинники з маркою Q&Q настільки відповідають потребам сьогоднішнього вітчизняного покупця, що були буквально "втягнуті" на ринок.
Вже сьогодні в нашій країні достатньо людей, хто носить Q&Q по вісім-дев'ять років, рази три помінявши батарейки, і не знає з ними інших клопотів.
Годинник марки Q&Q вже продаються більш ніж в 150 країнах світу і заслужили довіру покупців завдяки прийнятним цінам і незмінного якості продукції.
Компанія Miyota Co. Ltd, чиї механізми стоять в годиннику Q&Q, що входить в концерн Citizen. Символ не тільки колосальних обсянках багатьох іменитих марок: європейських (у тому числі навіть деяких швейцарських), американських, японських - стоять механізми Miyota. Точно такі ж, як і в Q&Q.
Асортимент. Протягом року колекція оновлюється приблизно на третину. Для тих же регіонів, де люди більш чутливі до віянь моди, Q&Q планує приділити більшу уваги до розробки і поліпшення дизайну. Широкий вибір моделей: є виключно складні хронографи, недорогі "стрілочні" годинники, елегантні жіночі моделі, цифрові, з подвійною індикацією часу, записником, а також дитячі годинники найрізноманітніших забарвлень. Спеціально для ринку СНД Japan CBM Corporation випустила годинники з повністю русифікованим записником. Русифiковано все, включаючи меню і дні тижня.
Q&Q – це годинник для тих, кому потрібні годинники, які не вимагають особливих турбот, ні надто обережного поводження, і для тих, хто не має наміру переплачувати за гучне ім'я бренду.
Відмітна особливість годинника Q&Q - сучасний зовнішній вигляд, гарантована якість і довгий термін служби (в залежності від колекції).
(2007 рік) Всі моделі Q&Q розділені на дві категорії:
Q&Q Superior – у цю категорію входять переважно дорогі модельні ряди, що відрізняються:
- всілякими технологічними винаходами: радіоконтроль, сонячне харчування, хронограф, місячний календар, і т. д.;
- високоякісними матеріалами: нержавіюча сталь, титан, мінеральне або сапфірове скло;
- високими рівнями водозахисту (до 20 атм);
- наявністю традиційної механічної серії годинникiв з найоптимальнiшим типом механізму – автопідзавод + ручний завод.
Q&Q Watch – в цій категорії зібрані найбільш різноманітні по дизайну, масові серії годинникiв з надійними механізмами, для виробництва яких використовуються менш дорогі матеріали, що дозволяє утримувати відносно невисоким рівнем ціни.
2008 рік Japan CBM представила нову колекцію Q&Q – Grandeux.
Колекція Grandeux являє годинник високої якості з чудовим дизайном за доступною ціною і покликана відкрити нові горизонти для розвитку марки Q&Q.
Стандарти якості бренду
Корпусу:
- нержавіюча сталь. Підтвердження - напис на задній кришці – All Stainless steel;
- латунь. Підтвердження - напис на задній кришці – Stainless steel back;
- титан;
- полімер.
Браслети/ ремінці:
- нержавіюча сталь;
- латунь;
- титан;
- шкіра;
- полімер;
- текстиль.
Покриття:
- PVD на основі нітрид-титану (1–3 мкм).
Механізми:
- японські кварцові і механічні Miyota.
Скло:
- плексиглас;
- мінеральне;
- сапфір.
Водозахист:
- 30, 50, 100, 200 метрів.
Збірка:
- Китай.
Гарантійні зобов'язання
Усі годинники Q&Q мають міжнародну гарантію – 12 місяців.
Гарантія ТЗ «Секунда» - 12 місяців.
Сервісне обслуговування здійснюється в СЦ за адресою:
м. Київ, вул. Володимирська, 51/53
тел. 8 (044) 590 09 47.
Виробником і дистриб'ютором годинника Q&Q є:
JAPAN CBM CORPORATION
Japa