image

Bulova

Модель для тебе
Годинник Bulova Adventurer 96A117
  • Стать
  • Версія
  • Тип механізму
  • Матеріал корпусу
  • чоловічі
  • Класика
  • кварцевий
  • нержавіюча сталь

3 905 грн

Історія бренду

Bulova – годинники, яким присвоєно титул «Офіційний подарунок адміністрації Білого дому». Ці годинники носять 93% американців, чий річний дохід перевищує 100 тисяч доларів, випереджаючи за популярністю Cartier, Omega і Longines.

Годинна марка Bulova була заснована іммігрантом з Богемії Джозефом Буловой (1852-1935), який у 1875 році  відкрив свій перший ювелірний магазин в Нью-Йорку.

У 1911 році компанія Bulova почала виготовляти інтер'єрні та настільні годинники, а також витончені кишенькові, які виготовлялися і продавалися в неймовірних кількостях. Під час Першої Світової Війни для більшої зручності військових були зроблені наручний годинник.  У 1919 році Bulova представила першу лінію ювелірних чоловічих годин. За нею послідувала перша в історії лінія жіночих наручних годин і перша лінія годинників з діамантами. Інноваційний підхід в годинному виробництві, заснований на стандартизації всіх деталей годинникового механізму, що дозволив значно підвищити темпи розвитку компанії.

Помітний слід у світовій часовий історії компанії Bulova вдалося залишити не тільки завдяки виробництву годинника, але і сміливої рекламної акції. У 1931 році Bulova провела першу в часовому бізнесі рекламну кампанію з бюджетом у мільйон доларів. Під час Великої Депресії компанія Bulova пропонувала покупцям свої годинники з розстрочкою платежу. Після смерті Джозефа Буловы в 1935 році компанію очолив його син Арде Булова, який відкрив школу годинної майстерності і назвав її на честь батька.

На початку наступного десятиліття Bulova випустила першу рекламу на телебаченні. Це було зображення годин на карті Сполучених Штатів, яке з'явилося перед початком бейсбольного матчу Бруклін - Доджерс відбувся 1 липня 1941 року. Напис на екрані свідчила: «Америка живе по годинах Булова».

Всесвітня слава і розквіт компанії припав  на кінець 50-х, з появою принципово нових годин Accutron з  точністю ходу ±2 секунди в день (хвилина в місяць).

Винахідниками Accutron були швейцарець Макс Хетцель і американець Ві-Оу Беннет, осмілилися перевернути базові принципи класичних годин. Механізм Accutron приводився в дію не маятником, а осцилятором у вигляді маленького камертона довжиною 25 мм. Годинник мали лише 12 рухомих деталей. Частота камертона 360 герц  була для часових осциляторів того часу незвично високою. Сталість частоти підтримувалося електронною схемою з вбудованими в обидві консолі камертона постійними магнітами. Точність цих годин перевищувала всі мислимі в ті часи стандарти для наручних годин. У 1960 році Bulova стала серійно виробляти наручний Accutron-214, издававший замість звичного цокання приємний музичний звук.

протягом 17 років ці години залишалися точнейшими на Землі і в космосі — технологія Accutron використовувалась Національним аерокосмічним агентством США в 46 американських космічних місіях. У 1969-му аккутроновский таймер потрапив у Море Спокою на Місяці, куди його привезли на кораблі Apollo-11 перші місячні люди Ніл Армстронг і Базз Олдрін, що став незабаром посланником Bulova у всьому світі. Слава «космічного камертона» була так велика, що компанія вибрала його в якості символу.

У 1979 році компанія Bulova увійшла до складу корпорації Loews. Нова стратегія розвитку базувалася на оригінальності дизайну і випередження попиту, освоєння нових ринків, виробництва мініатюрних і ювелірних моделей.
У 2002 році Bulova почала завойовувати часовий ринок Європи, перенісши з цією метою штаб-квартиру з Нью-Йорка в швейцарський Фрібург.

Особливість всіх моделей Bulova — органічне поєднання зухвалого американського і класичного європейського стилів. Серед всіх європейських марок класу люкс Bulova відразу ж виділяється невловимою легкістю форм і шиком простоти. Bulova приваблює саме тим, що не схожа на своїх американських або європейських колег, вона створює власні дизайнерські рішення, і тому цю марку вибирають ті люди, які хочуть підкреслити свою незалежність.
Сьогодні Bulova представляє п'ять колекцій: Classic, Fashion, Special, Sport, Sport Dress.

У виробництві годин Bulova використовуються тільки чудові матеріали і ультрасучасні технології. Кожні годинник Bulova є антимагнітними і ударостійкими. Крім того, всі вони володіють унікальною властивістю Dura-Crystal – годинник не деформуються і є стійкими до механічних пошкоджень.

Bulova для своїх браслетів та ремінців використовує матеріали тільки найвищої якості. Багато браслети Bulova виконані з міцної нержавіючої сталі. Деякі покриті унікальним 23-каратним золотом і оброблені особливим чином так, що покриття стає надміцним. Інші браслети покриті золотом особливим, запатентованим способом для забезпечення ультра міцності. Ремінці виготовлені з прекрасної шкіри, довго носяться і зберігають свій елегантний вигляд.

Для виробництва годинників Bulova з діамантами використовуються тільки справжні ограновані алмази, що забезпечує їх якість і ідеальний блиск.

Марка Accutron, що входить до складу годинникової компанії Bulova, доповнила свою колекцію годинників для дайвінгу новими  моделями  VX-200 Mechanical Chronograph Diver і Accutron VX-200 Automatic Diver з колекції VX. Корпуси представлених моделей виконані з високоякісної сталі. Годинник оснащені сапфіровим склом, задня кришка оснащена сапфіровим оглядовим віконцем. Водонепроникність моделі досягає 200 метрів. Mechanical Chronograph Diver обладнані автоматичним механізмом ETA калібру 7750 з 25 камінням, а Accutron VX-200 Automatic Diver – механізмом  ETA калібру 2824 з 25 камінням.

Сьогодні Bulova  має репутацію якісної високотехнологічної продукції, а визнане чарівність дизайну забезпечує процвітання годинникової марки.

Переглянуті товари (0)