«Для її туру Eras дійсно було зроблено два різні кольори»: Gibson розкриває таємницю «рожево-фіолетової» гітари Lover Тейлор Свіфт і каже, що із задоволенням випустить фірмову модель
«Ми працюємо з її командою, яка втілює в життя її бачення аж до найдрібніших деталей», — каже віцепрезидент з продуктів Мет Келер.
Шанувальники витратили багато часу, обговорюючи фортепіано Тейлор Свіфт під час її туру Eras — особливо коли воно виходило з ладу, — але як щодо її вибору гітар? Під час свого туру світовими сценами Свіфт використовувала декілька моделей Gibson, і тепер віцепрезидент компанії з продукції розповів про те, що вони собою становлять і як були створені.
Мабуть, найбільш знакова гітара Eras Tour — це акустика Свіфт від Gibson епохи Lover. Або краще сказати «акустики», тому що насправді вона поставлялася у двох трохи різних пастельних відтінках. Це пояснює, чому фанати сперечалися, яка гітара була у Свіфт — рожева чи фіолетова.
«Для її туру Eras справді було зроблено два різних кольори — пильно-рожевий та світло-лавандовий, тож у неї є по одній», — сказав представник Gibson Мет Келер в інтерв'ю Guitar World.
«Ми зробили пастельно-рожеву модель із відповідною головкою грифу та унікальним малюнком на корпусі для її туру Lover [який у підсумку скасували через пандемію Ковіду]. Це був замовний змішаний колір, а метою був запорошений рожевий із деяким фіолетовим підтоном. Саме його ми використовували й для рожевого кольору Eras. Але ми робили для неї й інші пастельні кольори, включно зі світло-лавандовим».
Далі Келер розповідає, що вимоги Свіфт до моделі та характеристик дещо незвичні: «Тейлор віддає перевагу доволі унікальній моделі Gibson — акустичній J-180 із довгою мензурою, — повідомляє він. — J-180 знаменита своїми яскравими зоряними інкрустаціями, і на ній грали всі — від братів Еверлі до Біллі Джо Армстронга з Green Day».
Пояснюючи, чому Свіфт віддала перевагу саме цій конфігурації, Келер каже, що «довга мензура грифа J-180 додає потужності та присутності, щоб бути в змозі прорізати мікс, що особливо корисно під час живого виступу на сцені. Я не можу говорити про її причини, але мені здається, що для її гри це ідеальний баланс стилю, комфорту, посадки та проєкції».
Крім J-180 в інших варіантах оздоблення Свіфт також була помічена за грою на Gibson J-45, прикрашеній червоними кристалами, кольору червоного вина J-45, зістареній Murphy Lab 1960 Hummingbird і Les Paul, прикрашеній червоними кристалами.
Хоча, судячи з усього, Свіфт не звертається безпосередньо до Gibson щодо своїх гітар, Келер каже, що компанія працює з її командою, «яка втілює її бачення аж до найдрібніших деталей».
Наразі в Gibson немає фірмової гітари Тейлор Свіфт — не дивно, що Келер каже, що вони з радістю б випустили таку модель, — але якщо ви хочете наблизитися до образу Eras, ви можете купити Epiphone J-180 LS, яка, так уже вийшло, випускається в лавандовому й рожевому оздобленнях.